Beste leden
Ik ben een jongen, 16 jaar oud, 60kg lichaamsmassa, 1.78m lengte. Ik train al sinds 2010 met gewichten van 5kg elk spiergroep: meestal 2 sets van 30-40 herhalingen. Ik heb behoorlijk wat resultaten gezien, vooral mijn borst, armen, schouders en buik.
Maar dit deed ik allemaal zonder enig aandacht aan voeding en mijn schema was nogal gevarieerd, dus niet altijd 3x per week.
Ik ben bezig met mijn eigen trainingsschema op te stellen, maar met het opstellen van een voedingsschema heb ik heel wat last.
Lichaamsgewicht: 60 KG
Lichaamsvet percentage: 12.5%
VVM: 52.6 KG
Voedingsbehoefte: 2415 Kcal
Ik zou graag willen aankomen, dus meer vet en natuurlijk ook spieren.
kunnen jullie mij helpen een goed voedingsschema samen te stellen?
Alvast bedankt
Ik ben een jongen, 16 jaar oud, 60kg lichaamsmassa, 1.78m lengte. Ik train al sinds 2010 met gewichten van 5kg elk spiergroep: meestal 2 sets van 30-40 herhalingen. Ik heb behoorlijk wat resultaten gezien, vooral mijn borst, armen, schouders en buik.
Maar dit deed ik allemaal zonder enig aandacht aan voeding en mijn schema was nogal gevarieerd, dus niet altijd 3x per week.
Ik ben bezig met mijn eigen trainingsschema op te stellen, maar met het opstellen van een voedingsschema heb ik heel wat last.
Lichaamsgewicht: 60 KG
Lichaamsvet percentage: 12.5%
VVM: 52.6 KG
Voedingsbehoefte: 2415 Kcal
Ik zou graag willen aankomen, dus meer vet en natuurlijk ook spieren.
kunnen jullie mij helpen een goed voedingsschema samen te stellen?
Alvast bedankt
Comment