Hoi,
Ik ben hier eigenlijk niet zo ver mee. Maar ik heb al het een en ander gevolgd over spiermassa opbouwen waar op te letten met eten etc. Nu wil ik graag ook beginnen met al deze dingen en hoop dat een van jullie me kan helpen met een goed voedingsschema die ik voor mezelf kan toepassen. Ik heb al bepaalde gegevens berekent via jullie topics en dit zijn ze dan:
Vetpercentage: 10.8%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2387 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 137 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 53 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 341 Gram
Deze heb ik via de calculator gemeten die jullie aanboden vanaf een voedingsbehoefte site. Ik streef uiteraard naar een zichtbaar strakke buik (Sixpack) en armspieren.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Alvast bedankt!
(Eventueel trainingsadvies graag!)
Ik ben hier eigenlijk niet zo ver mee. Maar ik heb al het een en ander gevolgd over spiermassa opbouwen waar op te letten met eten etc. Nu wil ik graag ook beginnen met al deze dingen en hoop dat een van jullie me kan helpen met een goed voedingsschema die ik voor mezelf kan toepassen. Ik heb al bepaalde gegevens berekent via jullie topics en dit zijn ze dan:
Vetpercentage: 10.8%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2387 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 137 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 53 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 341 Gram
Deze heb ik via de calculator gemeten die jullie aanboden vanaf een voedingsbehoefte site. Ik streef uiteraard naar een zichtbaar strakke buik (Sixpack) en armspieren.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Alvast bedankt!
(Eventueel trainingsadvies graag!)
Comment