Hulp bij voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij voedingsschema

Hoi,

Ik ben hier eigenlijk niet zo ver mee. Maar ik heb al het een en ander gevolgd over spiermassa opbouwen waar op te letten met eten etc. Nu wil ik graag ook beginnen met al deze dingen en hoop dat een van jullie me kan helpen met een goed voedingsschema die ik voor mezelf kan toepassen. Ik heb al bepaalde gegevens berekent via jullie topics en dit zijn ze dan:

Vetpercentage: 10.8%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2387 kcal
    Dagelijkse behoefte eiwitten: 137 Gram
    Dagelijkse behoefte vetten: 53 Gram
    Dagelijkse behoefte koolhydraten: 341 Gram

Deze heb ik via de calculator gemeten die jullie aanboden vanaf een voedingsbehoefte site. Ik streef uiteraard naar een zichtbaar strakke buik (Sixpack) en armspieren.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast bedankt!

(Eventueel trainingsadvies graag!)
    Last edited by DaViDa; 05-07-2010, 21:48.

Klopt niks van 2300 kcal met sporttoeslag?
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Klopt niks van 2300 kcal met sporttoeslag?
      Hoi ik doe nu thuisoefeningen met buikspieren en halters enzovoort. Ik heb gewoon beginner gedaan? Welke zou ik moeten kiezen?

Comment

Sorry heb hem nu uiteraard gezet op sporttoeslag mijn fout! Ik kom hiermee op:

Totale dagelijkse energiebehoefte: 2785 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 137 Gram
        Dagelijkse behoefte vetten: 62 Gram
        Dagelijkse behoefte koolhydraten: 420 Gram

Comment

strakke sixpack ga je niet redden hiermee. veel teveel KH en te weinig eiwitten.
          Die koolhydraten zullen je dik maken tenzij je genoeg cardio gaat doen.

Hoe oud ben je en hoeveel weeg je?
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            strakke sixpack ga je niet redden hiermee. veel teveel KH en te weinig eiwitten.
            Die koolhydraten zullen je dik maken tenzij je genoeg cardio gaat doen.

Hoe oud ben je en hoeveel weeg je?
            Ik ben 20 jaar. Ik weeg 69 KG. Elk advies meegenomen om mijn doel te halen!

Alvast bedankt!

Comment

Alleen armen en buik trainen slaat nergens op en gaat niet werken.
              Fullbody in de sportschool is beter.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Sowieso hoger in eiwitten lager in koolhydraten. Je zult ook veel en veel meer gainen als je een sportschool zoekt, maar dat is je eigen keuze.
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

MAW aan die calculator heb je dus geen reet?
                  Waarom eiwitten omhoog laat hem eerst zo maar groeien lijkt me.
                  Volgens mijn zit hij nu al op +/- 2gr eiwit per 1 kg VVM.

Comment

zijn doel is droge spiermassa en eventueel nog wat cutten(wil buikblokjes zien), vandaar dat eiwitten en vetten omhoog kunnen en KH wat omlaag.

eiwitten zijn nu 1,9gr p/kg bw (2,2 p/kg VVM), mag naar de 2,5 p/k BW wordt dan 172,5gr ewitten per dag.
                    vetten (goede vetten) mogen 10 gram omhoog om je test spiegels hoog te houden.
                    Is ongeveer 200 nuttige calorieën. Die mogen van de KH afgetrokken worden.

iig, wat al gezegd is, nooit alleen buik en/of armen trainen. Je hebt een veel beter effect als je alles traint. Dus fullbody. armen, benen, borst, rug, traps, buik en onderrrug. alles trainen. Dat geeft hogere test aanmaak en hogere GH aanmaak, dus groei je overall beter.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Tot zover klinkt het allemaal onbekend voor mij. Kan iemand me alsjeblieft erop wijzen hoeveel ik dan nodig heb om mijn doel te behalen? En op basis daarvan dan eventueel een voedingsschema voor de hele week maken?

Alvast bedankt

Comment

Je behoefte is 2785 kcal, dus ga rond de 2300-2400 kcal zitten. Even in een Excel bestand (zelf) een voedingsschema opstellen met de K/E/V waarden, daarna kunnen wij deze verbeteren. We kunnen niet voor iedereen kant-en-klare voedingsschema's opstellen helaas.
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X