combi vis en zuivel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is dát waarom ik altijd van die mosterdgasmeur creëer?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

ik ben er wel eens een keeer GOEED ziek van geworden!!

pff echt niet relax
      wat was het?
      euhmmmm
      vis met melk volgens mij?
      Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Originally posted by hakan00 View Post

pff echt niet relax
        wat was het?
        euhmmmm
        Fijn dat je het meldt. Ik ben ook een keer ziek geworden van kip, betekend alsnog niet dat ik geen kip meer eet.
        Still shrinking.

Comment

Originally posted by hakan00 View Post

pff echt niet relax
          wat was het?
          euhmmmm
          ja je kunt er goed ziek van worden.. ik ga het niet combineren iig.

Originally posted by Unexist View Post
          Fijn dat je het meldt. Ik ben ook een keer ziek geworden van kip, betekend alsnog niet dat ik geen kip meer eet.
          Hey unexist, het gaat om een combinatie van vis en zuivel he. Het kan zijn dat jij je kip combineerde met iets waar jouw maag niet tegen kon. Betekend niet dat je van andere combinaties met kip ook ziek wordt. Tuurlijk hoef je niet gelijk te kappen met kip eten..
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Spinaziepuree met fishsticks is toch zo'n ultieme combo dat je dat niet kan laten liggen?
            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

O sorry kojak. Dat is fijn te horen, want anders moest ik een nieuwe hardcore protein bron vinden!!
              Still shrinking.

Comment

hehe, dit is echt een typisch oosters probleempje. Als ik op vakantie ben in syrie, wordt t ook altijd afgeraden. Zuivel en vis kan daar echt niet, omdat je maag daar helemaal van op de kop gaat. Maar ik denk dat dit meer komt door de in combinatie met de hitte daar komt. Zuivel en vis rot vrij snel, en dan die hitte van soms 50+ is niet goed. Weet ook niet hoe t precies zit. Maar hier in nl hoef je er niet bang voor te zijn. Ik vreet echt alles met yoghurt, van spaghetti, tot patat, tot een broodje kaas met curry. haha!
                I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                  hehe, dit is echt een typisch oosters probleempje. Als ik op vakantie ben in syrie, wordt t ook altijd afgeraden. Zuivel en vis kan daar echt niet, omdat je maag daar helemaal van op de kop gaat. Maar ik denk dat dit meer komt door de in combinatie met de hitte daar komt. Zuivel en vis rot vrij snel, en dan die hitte van soms 50+ is niet goed. Weet ook niet hoe t precies zit. Maar hier in nl hoef je er niet bang voor te zijn. Ik vreet echt alles met yoghurt, van spaghetti, tot patat, tot een broodje kaas met curry. haha!
                  zou kunnen ja met dat het warm is en het rotten van zuivel/vis.
                  In turkije is dat ook al iets wat totaal niet kan..

Comment

Combi spinazie en vis slecht? Gut, weer wat geleerd. Het staat hier iedere week minstens eenmaal op het lunchmenu in de bedrijfskantine.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                      Combi spinazie en vis slecht? Gut, weer wat geleerd. Het staat hier iedere week minstens eenmaal op het lunchmenu in de bedrijfskantine.
                      Ja dat heb jou nou eenmaal met forums....dan komen er dingen langs die je met een korreltje zout moet nemen.
                      Geloof er zelf ook niks van en zal een stukje zalm met spinazie echt niet laten staan door deze informatie.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Ja dat heb jou nou eenmaal met forums....dan komen er dingen langs die je met een korreltje zout moet nemen.
                        Geloof er zelf ook niks van en zal een stukje zalm met spinazie echt niet laten staan door deze informatie.
                        Beter dat er juist zulke forums bestaan, anders had je het niet geweten. Maar was lang geleden ook al op nieuws hoor dus zo onbekend is het allemaal niet.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Beter dat er juist zulke forums bestaan, anders had je het niet geweten. Maar was lang geleden ook al op nieuws hoor dus zo onbekend is het allemaal niet.
                          Ja nu weet ik het, alleen geloof ik er niks van.

Comment

Zuivel en vis zijn goed te combineren. Of het lekker is is ieders eigen mening.
                            Vis en nitraatrijke groenten zoals spinazie kun je beter niet combineren. Dat zou een toxische werking op je organen hebben heb ik ooit eens ergens gelezen.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Zuivel en vis zijn goed te combineren. Of het lekker is is ieders eigen mening.
                              Vis en nitraatrijke groenten zoals spinazie kun je beter niet combineren. Dat zou een toxische werking op je organen hebben heb ik ooit eens ergens gelezen.

Dat is het probleem....ik heb ooit ook eens ergens gelezen dat teveel eieren slecht voor je cholesterol is....

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Dat is het probleem....ik heb ooit ook eens ergens gelezen dat teveel eieren slecht voor je cholesterol is....
                                Tja en wat dan te geloven he....
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X