Is dát waarom ik altijd van die mosterdgasmeur creëer?
combi vis en zuivel
Collapse
X
-
Originally posted by hakan00 View Postik ben er wel eens een keeer GOEED ziek van geworden!!
pff echt niet relax
wat was het?
euhmmmm
vis met melk volgens mij?Still shrinking.
Comment
-
Originally posted by hakan00 View Postik ben er wel eens een keeer GOEED ziek van geworden!!
pff echt niet relax
wat was het?
euhmmmm
vis met melk volgens mij?
Originally posted by Unexist View PostFijn dat je het meldt. Ik ben ook een keer ziek geworden van kip, betekend alsnog niet dat ik geen kip meer eet.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
hehe, dit is echt een typisch oosters probleempje. Als ik op vakantie ben in syrie, wordt t ook altijd afgeraden. Zuivel en vis kan daar echt niet, omdat je maag daar helemaal van op de kop gaat. Maar ik denk dat dit meer komt door de in combinatie met de hitte daar komt. Zuivel en vis rot vrij snel, en dan die hitte van soms 50+ is niet goed. Weet ook niet hoe t precies zit. Maar hier in nl hoef je er niet bang voor te zijn. Ik vreet echt alles met yoghurt, van spaghetti, tot patat, tot een broodje kaas met curry. haha!I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
Originally posted by brainiac View Posthehe, dit is echt een typisch oosters probleempje. Als ik op vakantie ben in syrie, wordt t ook altijd afgeraden. Zuivel en vis kan daar echt niet, omdat je maag daar helemaal van op de kop gaat. Maar ik denk dat dit meer komt door de in combinatie met de hitte daar komt. Zuivel en vis rot vrij snel, en dan die hitte van soms 50+ is niet goed. Weet ook niet hoe t precies zit. Maar hier in nl hoef je er niet bang voor te zijn. Ik vreet echt alles met yoghurt, van spaghetti, tot patat, tot een broodje kaas met curry. haha!
In turkije is dat ook al iets wat totaal niet kan..sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostCombi spinazie en vis slecht? Gut, weer wat geleerd. Het staat hier iedere week minstens eenmaal op het lunchmenu in de bedrijfskantine.
Geloof er zelf ook niks van en zal een stukje zalm met spinazie echt niet laten staan door deze informatie.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostJa dat heb jou nou eenmaal met forums....dan komen er dingen langs die je met een korreltje zout moet nemen.
Geloof er zelf ook niks van en zal een stukje zalm met spinazie echt niet laten staan door deze informatie.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
Comment
-
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostZuivel en vis zijn goed te combineren. Of het lekker is is ieders eigen mening.
Vis en nitraatrijke groenten zoals spinazie kun je beter niet combineren. Dat zou een toxische werking op je organen hebben heb ik ooit eens ergens gelezen.
Dat is het probleem....ik heb ooit ook eens ergens gelezen dat teveel eieren slecht voor je cholesterol is....ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-