3 vragen (melk en kipfilet)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by D467 View Post
    Ja gewoon van de ah, die kant en klare...

Wat is daar raar aan? Ik sta onder de 7%, ik heb zelfs een tijdje op 5 gestaan...
    Gr

dude, -7 hij had dus al dood moeten zijn met verschrompelde ingewanden en organen..
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by kiss View Post
      niemand opgevallen dat hij een vetpercentage heeft van -7?
      nee want er staat ook in zijn schema dat hij 7% heeft en geen -7
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by ijzer View Post
        wat voor kipfilet bedoel je overigens? Gewoon van dat kant en klare spul? Want dat is imo behoorlijke rommel gezien alle toevoegingen....

Moet ook wel om het houdbaar te houden en betaalbaar. De goedkope is trouwens extractorvlees (maakt niets uit, is ook gewoon kipvlees.).

Zelf bakken in de oven is wellicht nog beter en goedkoper. Als de kipfilet in de aanbieding is, maak er een rollade van en knal in de oven, kan je nog kruiden zoals je zelf wil ook.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          dude, -7 hij had dus al dood moeten zijn met verschrompelde ingewanden en organen..
          Jullie snappen allemaal toch wel dat die - betekend dat ik onder de 7 sta,,, en dus niet onder de 0

Comment

Ik zou dan toch echt 7- hebben gezegd. Of <7.

Op school kreeg ik ook een 10- of een 9- en geen -9 of een -10.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by D467 View Post
              Jullie snappen allemaal toch wel dat die - betekend dat ik onder de 7 sta,,, en dus niet onder de 0
              Nee, dat valt niet te snappen. Er staat -7 en dat is gewoon onder de nul, dus ik snap de verwarring. Dan moet je het zo schrijven < 7%.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                Nee, dat valt niet te snappen. Er staat -7 en dat is gewoon onder de nul, dus ik snap de verwarring. Dan moet je het zo schrijven < 7%.
                Oke sorry mijn excuus

Comment

1) ik persoonlijk zou het met water doen. Melk bevat toch de nodige vet en dat kan de opname van het eiwit vetragen. Als je whey neemt wil je gebruik maken van de snelheid en dus niet onnodig de opname tijd gaan verstoren.

2)Je zou wel wat variatie mogen aanhouden om een zo breed mogelijk aminozuur keten te verkrijgen. Niet alleen eiwitten uit kip halen.

3) Afhankelijk van de doel. cutten dan zeg ik water en een keer een glaasje melk. Bulken ook water maar dan zou je wat meer melk mogen nemen. Ik zou perzoonlijk dan wel volle melk pakken omdat je in de bulk toch niet zo nauw kijkt met de vetten en met volle melk krijg je wat meer vetjes binnen dan die magere troep.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X