3 vragen (melk en kipfilet)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 vragen (melk en kipfilet)

Net terug van vakantie, heel me lichaam naar de tering

Maargoed ik heb 2 vragen:

1) Wat is nou beter, shakes zoals eiwit nemen met (halfvolle) melk of met water?
    Melk bevat zelf ook eiwit, maar met water scheint het beter opgenomen te worden?

2) Op een dag 4 maaltijden van: 2 broodjes met 100 gram kipfilet, goed?
    Ik heb ook gehoord dat teveel kipfilet niet goed is...? (ik neem ook nog andere maaltijden hoor per dag)

3) Wat kan ik beter de hele dag door drinken:
    Water of halfvolle melk

Thank you

ik heb ook een vraag aan jou: waarom lees je de stickies niet?
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

1) afwisselen
      2) kan prima 100 gr. is niets. Maar ook hierbij probeer af te wisselen
      3) afwisselen. In de bulk kan je wat meer melk nemen, in de cut weer wat minder.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

1) Beter? Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat hoe hoger het aantal calorieën, hoe beter de respons. Dan is echter de vraag of die melk in je schema past.
        2) Goed...goed... Tja, als het qua macro's in je schema past kan het. Ben zelf geen fan van brood en zou sowieso 4 keer op een dag hetzelfde eten helemaal zat worden.
        3) Wat past in je schema?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb als bijlage me voedingschema gedropt.

En ja ik heb al bijna alle sticky's van dit forum en van andere forums/websites gelezen. Alleen was dit allemaal voor mijn vakantie haha

Thank you all
          Attached Files

Comment

1 shake is beter met melk, vooral als je de training in de vooravond doet en daarna gelijk een flinke shake, met melk.
            Melk bevat veel caseïne dus blijft daarna nog de halve nacht werkzaam.
            De KH in melk zorgt voor betere insuline spiegels om de eiwitten te transporteren naar de spieren, plus de suikers geven weer energie en werken anti-katabool.
            Verder zitten er veel zeer nuttige nutriënten in melk die door geen ander produkt worden overtroffen. Bijvoorbeeld waaruit haal je IGF1 of MGF ? Alleen uit melk kan je dat halen.

2, broodjes met kipfilet, is prima, maar je zegt zelf al je eet ook andere dingen dus, niets aan de hand. Maar als je bang bent dat het teveel kip is, dan neem je af en toe iets anders, iets van roodvlees oid.

3, wat je drinkt maakt niet zo heel veel uit zolang het voegt met wat je wil innemen aan cal per dag.
            Melk zou beter zijn nog dan water. Zou beter hydrateren en beter dorstlessen en voedt dus ook nog eens goed. Plus dat melk ook kan zorgen voor extra vetafbraak, naast het goede spieropbouwen (vanwege de groeifactoren en de gunstige vetzuren en MCT's).
            Je kan natuurlijk afwisselen, water of melk.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              1 shake is beter met melk, vooral als je de training in de vooravond doet en daarna gelijk een flinke shake, met melk.
              Melk bevat veel caseïne dus blijft daarna nog de halve nacht werkzaam.
              De KH in melk zorgt voor betere insuline spiegels om de eiwitten te transporteren naar de spieren, plus de suikers geven weer energie en werken anti-katabool.
              Verder zitten er veel zeer nuttige nutriënten in melk die door geen ander produkt worden overtroffen. Bijvoorbeeld waaruit haal je IGF1 of MGF ? Alleen uit melk kan je dat halen.

2, broodjes met kipfilet, is prima, maar je zegt zelf al je eet ook andere dingen dus, niets aan de hand. Maar als je bang bent dat het teveel kip is, dan neem je af en toe iets anders, iets van roodvlees oid.

3, wat je drinkt maakt niet zo heel veel uit zolang het voegt met wat je wil innemen aan cal per dag.
              Melk zou beter zijn nog dan water. Zou beter hydrateren en beter dorstlessen en voedt dus ook nog eens goed. Plus dat melk ook kan zorgen voor extra vetafbraak, naast het goede spieropbouwen (vanwege de groeifactoren en de gunstige vetzuren en MCT's).
              Je kan natuurlijk afwisselen, water of melk.
              Kijk aan zo'n antwoord heb ik nou wat
              Heb je misschien nog een tip voor mijn voedingschema? (staat 1 post omhoog)

gr

Comment

waar zijn in je schema de koolydraten !?

Comment

Originally posted by Xomgeek View Post
                  waar zijn in je schema de koolydraten !?
                  Ja daar ben ik nog mee bezig,,, maar eerste indruk goed schema of...?

Comment

Al die broodjes, vind ik niet zo, beter in 2 maaltijden eten en de andere maaltijden iets anders doen. Rijst of pasta met vis oid afwisselend.
                    De avondhap is imo wat overdone, daar zou ik meer kiezen voor eiwitrijk. Ik neem aan dat er vrij veel KH in de avondhap zit.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

wat voor kipfilet bedoel je overigens? Gewoon van dat kant en klare spul? Want dat is imo behoorlijke rommel gezien alle toevoegingen....

Comment

Al dat brood, daar zit veel te veel zout in.

Comment

niemand opgevallen dat hij een vetpercentage heeft van -7?

Comment

Originally posted by ijzer View Post
                            wat voor kipfilet bedoel je overigens? Gewoon van dat kant en klare spul? Want dat is imo behoorlijke rommel gezien alle toevoegingen....
                            Ja gewoon van de ah, die kant en klare...

Originally posted by kiss View Post
                            niemand opgevallen dat hij een vetpercentage heeft van -7?
                            Wat is daar raar aan? Ik sta onder de 7%, ik heb zelfs een tijdje op 5 gestaan...
                            Gr

Comment

Wat is daar raar aan? Een negatief vetpercentage?

Los van dat 5% me sterk lijkt, is een negatief vetpercentage gewoon onmogelijk.

Hoe zie je dat voor je? Een negatief vetpercentage... Stel je hebt ene vetpercentage van 0%, en laten we dan voor dit gedachte-experiment even aannemen dat je dan nog leeft, dan heb je dus geen vet. En dan is daar een vetpercentage van -7%. Dan heb je dus minder dan geen vet?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X