Lekkere shake maken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lekkere shake maken.

Iemand heeft me laatst een tip gegeven door wat te mixen in mijn shake. Eerst dronk ik mijn shake met moeite omdat ik het niet echt lekker vond alhoewel het vanille is. Ik maak nu iedere dag een shake van een liter en dat drink ik 2x half liter per dag. Ik mix wat weighter gainer poeder met een liter halfvolle melk havermout en een banaan en het is focking lekker. En het is koolhydraat rijk. Ik geniet nu iedere keer van mijn shake. Ik raad jullie ook aan wat anders te proberen dan iedere keer hetzelfde shake.

Ik walg tegenwoordig ook van die vanillesmaak, misschien moet ik er ook maar eens een banaantje door gooien. Thnx.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Ik walg tegenwoordig ook van die vanillesmaak, misschien moet ik er ook maar eens een banaantje door gooien. Thnx.
      Geen probleem. Moet je zeker doen, je kan ook andere dingen proberen. Aardbei, avocado. Gewoon blijven proberen tot je iets lekker vind waar je gewoon iedere keer zin in krijgt.

Comment

Lekkerste smaken shake zijn banaan en kokos. Een enkele keer aardbei voor afwisseling.
        Je kan er ook los kokos poeder doorheen mixen natuurlijk.

Ik gooi er ook vaak een banaan doorheen, lekker voor de KH en suikers, je shake wordt dan een betere weight gainer.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Lekkerste smaken shake zijn banaan en kokos. Een enkele keer aardbei voor afwisseling.
          Je kan er ook los kokos poeder doorheen mixen natuurlijk.

Ik gooi er ook vaak een banaan doorheen, lekker voor de KH en suikers, je shake wordt dan een betere weight gainer.
          Klopt, is altijd beter dan een gewone weight gainer shake. Beetje mixen en je hebt meer koolhydraten.

Comment

Dan zal ik waarschijnlijk wel eerst een blender moeten aanschaffen helaas.

Comment

Dan zal ik waarschijnlijk wel eerst een blender moeten aanschaffen helaas.
              Denk het ook ja.. Hoe oud ben je, wat is je lengte en gewicht? En hoelang train je? Hele vragenlijst wtf.

Comment

Originally posted by 2010 View Post
                Denk het ook ja.. Hoe oud ben je, wat is je lengte en gewicht? En hoelang train je? Hele vragenlijst wtf.
                16j, 17 maanden waarvan 4 serieus qua voeding. Lengte 176cm, 75kg (1,5 maand geleden nog 70, begin nu pas serieus te bulken).

Beetje off-topic, maar ik wou toch even antwoord geven.

Btw wat betreft die shake. Bij mij gaat het over vanille whey, geen weight gainer.

Comment

16j, 17 maanden waarvan 4 serieus qua voeding. Lengte 176cm, 75kg (1,5 maand geleden nog 70, begin nu pas serieus te bulken).

Beetje off-topic, maar ik wou toch even antwoord geven.

Btw wat betreft die shake. Bij mij gaat het over vanille whey, geen weight gainer.
                  Off-topic aangezien niet veel mensen reageren.

Netjes, ik ben sinds kort 17, 1,84 en weeg 72 kg. Train sinds anderhalf maand geleden serieus en woog voordat ik begon 68 kg. Ik dacht dat Nederlanders lang waren.

Wat is beter voor de bulk, whey of weight gainer?

Comment

Off-topic aangezien niet veel mensen reageren.
                    Dat komt omdat het 1 uur 's nachts is..

Wat is beter voor de bulk, whey of weight gainer?
                    Ligt aan je dagelijkse kcalinname neem ik aan. Als je boven de 5000 zit zou een weight gainer een handige optie zijn, daaronder heb je zulke kcalbommen in de vorm van weightgainers naar mijn mening niet echt nodig en zou je dit enorm makkelijk uit de voeding kunnen halen.

Comment

Dat komt omdat het 1 uur 's nachts is..

Ligt aan je dagelijkse kcalinname neem ik aan. Als je boven de 5000 zit zou een weight gainer een handige optie zijn, daaronder heb je zulke kcalbommen in de vorm van weightgainers naar mijn mening niet echt nodig en zou je dit enorm makkelijk uit de voeding kunnen halen.
                      Hij is anders wel 38x bekeken.

Oh oke, thanks voor de tip.

Comment

Nog bedankt voor de tip. We hadden blijkbaar nog een mixer in de kast liggen, daar lukte het ook mee. Het smaakt echt een stuk beter zo, thnx . Ik verwachtte niet dat één zo'n klein banaantje zo'n groot verschil kon maken.

Comment

Zeggehhhh,
                          als je 16 bent mag je nog helemaal geen blender hebben.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Zeggehhhh,
                            als je 16 bent mag je nog helemaal geen blender hebben.
                            Heb ik ook niet.

Comment

haha, topper.
                              goedkope blender is vaak al erg goed trouwens, als de beker er maar af kan zonder leeg te lopen.
                              Dat is het enige waar je verder op moet letten als je er 1 koopt. Ik moest het ooit eens doen met zo'n ding waar de beker er niet vanaf kon, waaaaar de loos.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X