Iemand heeft me laatst een tip gegeven door wat te mixen in mijn shake. Eerst dronk ik mijn shake met moeite omdat ik het niet echt lekker vond alhoewel het vanille is. Ik maak nu iedere dag een shake van een liter en dat drink ik 2x half liter per dag. Ik mix wat weighter gainer poeder met een liter halfvolle melk havermout en een banaan en het is focking lekker. En het is koolhydraat rijk. Ik geniet nu iedere keer van mijn shake. Ik raad jullie ook aan wat anders te proberen dan iedere keer hetzelfde shake.
Lekkere shake maken.
Collapse
X
-
Originally posted by Roy P View PostIk walg tegenwoordig ook van die vanillesmaak, misschien moet ik er ook maar eens een banaantje door gooien. Thnx.
Comment
-
Lekkerste smaken shake zijn banaan en kokos. Een enkele keer aardbei voor afwisseling.
Je kan er ook los kokos poeder doorheen mixen natuurlijk.
Ik gooi er ook vaak een banaan doorheen, lekker voor de KH en suikers, je shake wordt dan een betere weight gainer.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostLekkerste smaken shake zijn banaan en kokos. Een enkele keer aardbei voor afwisseling.
Je kan er ook los kokos poeder doorheen mixen natuurlijk.
Ik gooi er ook vaak een banaan doorheen, lekker voor de KH en suikers, je shake wordt dan een betere weight gainer.
Comment
-
Originally posted by 2010 View PostDenk het ook ja.. Hoe oud ben je, wat is je lengte en gewicht? En hoelang train je? Hele vragenlijst wtf.
Beetje off-topic, maar ik wou toch even antwoord geven.
Btw wat betreft die shake. Bij mij gaat het over vanille whey, geen weight gainer.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by Roy P View Post16j, 17 maanden waarvan 4 serieus qua voeding. Lengte 176cm, 75kg (1,5 maand geleden nog 70, begin nu pas serieus te bulken).
Beetje off-topic, maar ik wou toch even antwoord geven.
Btw wat betreft die shake. Bij mij gaat het over vanille whey, geen weight gainer.
Netjes, ik ben sinds kort 17, 1,84 en weeg 72 kg. Train sinds anderhalf maand geleden serieus en woog voordat ik begon 68 kg. Ik dacht dat Nederlanders lang waren.
Wat is beter voor de bulk, whey of weight gainer?
Comment
-
Originally posted by 2010 View PostOff-topic aangezien niet veel mensen reageren.
Originally posted by 2010 View PostWat is beter voor de bulk, whey of weight gainer?Dumbells build a bigger chest
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostDat komt omdat het 1 uur 's nachts is..
Ligt aan je dagelijkse kcalinname neem ik aan. Als je boven de 5000 zit zou een weight gainer een handige optie zijn, daaronder heb je zulke kcalbommen in de vorm van weightgainers naar mijn mening niet echt nodig en zou je dit enorm makkelijk uit de voeding kunnen halen.
Oh oke, thanks voor de tip.
Comment
-
Nog bedankt voor de tip. We hadden blijkbaar nog een mixer in de kast liggen, daar lukte het ook mee. Het smaakt echt een stuk beter zo, thnx . Ik verwachtte niet dat één zo'n klein banaantje zo'n groot verschil kon maken.Dumbells build a bigger chest
Comment
-
haha, topper.
goedkope blender is vaak al erg goed trouwens, als de beker er maar af kan zonder leeg te lopen.
Dat is het enige waar je verder op moet letten als je er 1 koopt. Ik moest het ooit eens doen met zo'n ding waar de beker er niet vanaf kon, waaaaar de loos.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment