Hallo, hierbij een voedingschema die mij is gegeven als advies:
Ontijt: 50/60 gram brinta met 250 ml melk en 250 ml water. Whey shake (liever een blend dan een isolaat)
Multivitamine en 2 a 3 caps visolie
Ik had eerst:50gr brinta met 250melk, en 30gr whey isolaat.
Sups in de ochtend: 1 visolie cap + 1 multi vit cap + 2 fatburner lipo6x caps
Tussendoor: (Griekse)yoghurt of kwark met een stuk fruit en een eetlepel pindakaas.
Tussendoor had ik vaak 2 volkorenboterhammen met halvarine, en pindakaas/kipfilet als beleg voor alle tussendoortjes, soms walnoten
Middag: 3 sneden volkorenbrood met 50 gram kipfilet en 1 a 2 eieren. 250 ml melk.
Hier had ik vaak 4 volkoren boterhammen met boter en beleg zie hierboven.
Tussendoor: (Griekse)yoghurt of kwark met een stuk fruit en een eetlepel pindakaas
Avond: 100 gram rijst (ongekookt gewogen) 150 kip/vis of mager rundvlees en 200 gram salade groente.
2 a 3 caps visolie.
Hier had ik vaak 50-75gr rijst, of 60gr puree of 75gr pasta, met 250-450gr groenten, en 150-250gr kip/vis soms rundvlees zoals rund gehakt.
Tussendoor: Fruit
Voor het slapen: 250 gram kwark + handje noten (ongebrand en ongezout)
Hier had ik alleen kwark met schep whey erin voor de smaak.
Drinken: water, groene thee, koffie (eventueel met zoetjes)
Water met suikervrije limonade siroop(10ml per 1,5liter water).
Waarom adviseert hij 4-6vis olie caps per dag, en zijn de de kh's verwisselt voor meer eiwitten?
Graag hoor ik van jullie terug.
Gr Danny
Ontijt: 50/60 gram brinta met 250 ml melk en 250 ml water. Whey shake (liever een blend dan een isolaat)
Multivitamine en 2 a 3 caps visolie
Ik had eerst:50gr brinta met 250melk, en 30gr whey isolaat.
Sups in de ochtend: 1 visolie cap + 1 multi vit cap + 2 fatburner lipo6x caps
Tussendoor: (Griekse)yoghurt of kwark met een stuk fruit en een eetlepel pindakaas.
Tussendoor had ik vaak 2 volkorenboterhammen met halvarine, en pindakaas/kipfilet als beleg voor alle tussendoortjes, soms walnoten
Middag: 3 sneden volkorenbrood met 50 gram kipfilet en 1 a 2 eieren. 250 ml melk.
Hier had ik vaak 4 volkoren boterhammen met boter en beleg zie hierboven.
Tussendoor: (Griekse)yoghurt of kwark met een stuk fruit en een eetlepel pindakaas
Avond: 100 gram rijst (ongekookt gewogen) 150 kip/vis of mager rundvlees en 200 gram salade groente.
2 a 3 caps visolie.
Hier had ik vaak 50-75gr rijst, of 60gr puree of 75gr pasta, met 250-450gr groenten, en 150-250gr kip/vis soms rundvlees zoals rund gehakt.
Tussendoor: Fruit
Voor het slapen: 250 gram kwark + handje noten (ongebrand en ongezout)
Hier had ik alleen kwark met schep whey erin voor de smaak.
Drinken: water, groene thee, koffie (eventueel met zoetjes)
Water met suikervrije limonade siroop(10ml per 1,5liter water).
Waarom adviseert hij 4-6vis olie caps per dag, en zijn de de kh's verwisselt voor meer eiwitten?
Graag hoor ik van jullie terug.
Gr Danny
Comment