Moeilijk aan komen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeilijk aan komen

Zoals de titel al zegt kom ik moeilijk aan.
    Ik kan echt letterlijk eten tot ik er ziek van word en dan nog geen vet of wat er bij.Ik kom weliswaar aan maar heel langzaam.
    Kan ik nu dan buiten gezonde voeding om ook me eigen gewoon heel maal vol proppen met alles?
    of gaat dit niet werken??

Als je nog meer gaat eten zal je zeker aankomen maar of dit spieren zullen zijn

Maar post ns wat je nu op een dag eet

Comment

jij was toch diegene. Die een dboll kuurtje wou doen (of had gedaan weet niet meer). Aankomen doe je vaak niet binnen maanden, voor echte ecto's zoals jij meestal jaren. Kan je frustratie dus best begrijpen. Als je echt op je sticking point zit dan zou je altijd een kuurtje kunnen doen, maar het zijn en blijven nooit snoepjes (alhoewel ) Ik weet niet of je je voedingsschema al had gepost, zal ff kijken.
      I live to end the game

Comment

als ik op sta eet ik 4 boterhammen met kipfile of iets anders.
        een shake 2 a 3 stukken fruit.
        na 2 uur neem ik meestal nog 4 boterhammen en ok weer fruit
        tussen door kwark

middag ook eigenlijk ook beetje zelfde als ochten het varieert wel altijd.

nou ik werk op de mac dus daar eet ik ook genoeg.
        even kip20 in me pauze ofzo. ben eigenlijk de heledag wel aan het eten en drinken

Comment

Heb je al eens weight gainer geprobeerd?

Comment

Dit is een bekend probleem bij ectomorfen. Maar er is zeker wel wat aan te doen, alleen moet je geduld hebben. Je kan niet ineens heel veel gaan eten, dat houd je nooit vol.

Ga als je aan wilt komen hoog zitten in je vetten. 30 En%. Vet is makkelijk naar binnen te werken, en levert veel Kcal. Wel gezonde vetten he: lijnzaadolie door je shake/brinta/havermout, veel olijfolie met bakken van kip enz.

Verder kan je proberen tijdens het eten een blad oid te lezen, zo let je niet telkens op het eten. Ook moet je dingen eten die veel Kcal. bevatten. Brood is in principe niet echt een massabouwer. Probeer als dat kan rijst met kip oid.

Weightgainer kan je ook proberen, maar helaas zit hier vaak ook suiker in. Je kan ook zelf massa schake's maken, moet je maar eens kijken op diverse boards en op internet zoeken.

En als je gewoon vol zit niet nog meer eten, pech dan, volgende dag beter.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

IK had dat probleem ook in het begin, ik ben ook een type dat bijna niks aankomt. IK dronk toen shakes met 3000kcal per keer, op het einde dronk ik er zo drie per dag en dan begon ik bij te komen, je moet er gewoon rekening mee houden dat er ook vet bijkomt, maar je moet daarvoor geen bang hebben je hebt vet nodig om massa op te bouwen.

grtz
              stil growing

Comment

hier kan ik wat mee, ik zal eens op onderzoek uitgaan wat werkt.
                bedankt

Comment

kan je me hier mischien iets meer over vertellen :weight gainer
                  , weet niet precies wat het is en wat het doet.

Comment

een weight gainer is een shake waarin vele kcal zitten maar ook alle nodige voedingsstoffen, normaal is een weight gainer een toevoeging op je dag dagelijkse voeding en geen vervanging maar je kan beginnen met een weight gainer en zo naar vast voedsel gaan. Hier staan wel ergens een paar links die verwijzen naar sites die deze verkopen.

grtz
                    stil growing

Comment

Wat voor mij heel goed geholpe heeft is tussen je normale maaltijden door rustig je weightgain op te drinken dus een shake verdelen over 2 uur ongeveer en daarna weer normalke maaltijd te nuttigen.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 20 2004,21:25)]IK had dat probleem ook in het begin, ik ben ook een type dat bijna niks aankomt. IK dronk toen shakes met 3000kcal per keer, op het einde dronk ik er zo drie per dag en dan begon ik bij te komen, je moet er gewoon rekening mee houden dat er ook vet bijkomt, maar je moet daarvoor geen bang hebben je hebt vet nodig om massa op te bouwen.

grtz
                        wow shit man 3000kcal per keer. Wat zit er wel niet allemaal in man? Dat is gewoon de helft van m'n dagelijk hoeveelheid.
                        Ik zou er niet eens aan willen denken om ziets in een keer te drinken, de helft zal er wel weer uit gaan bij mij.
                        Maar uhh petje af

Comment

Heb je daardoor ook problemen met je lichaam gekregen snipke??Door die megashakes. Een shake van 3000calorien sjeeeeeeees niet normaal meer.Dat kan gewoon niet goed voor je zijn
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

seg snipke kunt ga anders is zeggen wat voor shake dat was want 3000 kcal per keer da wil ik ook wel proberen!!!

....

Comment

Gain Fast van universal was een weight gainer die 3000 kcal levert.

grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X