Hallo,
Ik heb even jullie "kennis" nodig, want ik merk dat ik er zelf niet helemaal uitkom.
Mijn verhaal:
Angela, bijna 40, 171 cm, nu 68 kilo, en ik ben er 82 kwijt.
Ik heb volgens de sportschool( weegschaal met vetmeter) een vetpercentage van 29, dus daar kan in de toekomst misschien nog wel iets vanaf.
Ik train 3 keer FB, met 3 kwartier cardio.( verder een soort van kantoorbaan)
Mijn onderhoud is 1950, en op dit moment eet ik er rond de 1600/1700. Ik ben nu al een tijd mijn kcal aan het minderen, ( ongeveer 1,5 jaar) en het wordt tijd ( denk ik) om mijn lichaam even een aantal weken rust te geven.
Ik eet:
8.00:
Havermout ( 50 gram) met 150 ml magere melk ( rest water)
visolie
12.30
3 volkoren met philadelfhia met 50 gram kipfilet of 125 gram makreel of 2 eieren en af en toe pindakaas
15.50
250 magere kwark met appel/ nectarine/ kiwi.( 3 stuks fruit dus)
visolie en gebroken lijnzaad.
17.30
wat de pot schaft: als ik thuis eet dan eet ik ongeveer:
200 aardappelen of 150 pasta/ 200 a 300 groente en 150 gram kipfilet
Ik werk ongeveer 4 dagen in de week een avonddienst en dan eet ik op de groep, heb over wat we eten niets te vertellen, dus daar schik ik mij naar.
Ik eet geen frituur en vet vlees laat ik staan.
21.00
250 kwark met wat bosbessen erin.
20 gram walnoot/ amandel/ pecan.
Mijn vraag;
Ik ben al een tijdje aan het puzzelen hoe ik op de 1950 kan komen.
Ik wil met 100 kcal per keer ophogen en dan wachten of ik aankom,en zodra ik weer begin met afvallen weer ophogen met 100 kcal.
Ik dacht zelf aan een extra maaltijd ( brood of salade met eiwitrij product)
maar ik kom er niet echt uit.
Ik merk dat ik nu een beetje vastgeroest zit in dit schema, en best wel wat tips gebruiken kan.
Wie o wie durft het aan om even met mij mee te denken??
Alvast bedankt,
Groet Angela
Ik heb even jullie "kennis" nodig, want ik merk dat ik er zelf niet helemaal uitkom.
Mijn verhaal:
Angela, bijna 40, 171 cm, nu 68 kilo, en ik ben er 82 kwijt.
Ik heb volgens de sportschool( weegschaal met vetmeter) een vetpercentage van 29, dus daar kan in de toekomst misschien nog wel iets vanaf.
Ik train 3 keer FB, met 3 kwartier cardio.( verder een soort van kantoorbaan)
Mijn onderhoud is 1950, en op dit moment eet ik er rond de 1600/1700. Ik ben nu al een tijd mijn kcal aan het minderen, ( ongeveer 1,5 jaar) en het wordt tijd ( denk ik) om mijn lichaam even een aantal weken rust te geven.
Ik eet:
8.00:
Havermout ( 50 gram) met 150 ml magere melk ( rest water)
visolie
12.30
3 volkoren met philadelfhia met 50 gram kipfilet of 125 gram makreel of 2 eieren en af en toe pindakaas
15.50
250 magere kwark met appel/ nectarine/ kiwi.( 3 stuks fruit dus)
visolie en gebroken lijnzaad.
17.30
wat de pot schaft: als ik thuis eet dan eet ik ongeveer:
200 aardappelen of 150 pasta/ 200 a 300 groente en 150 gram kipfilet
Ik werk ongeveer 4 dagen in de week een avonddienst en dan eet ik op de groep, heb over wat we eten niets te vertellen, dus daar schik ik mij naar.
Ik eet geen frituur en vet vlees laat ik staan.
21.00
250 kwark met wat bosbessen erin.
20 gram walnoot/ amandel/ pecan.
Mijn vraag;
Ik ben al een tijdje aan het puzzelen hoe ik op de 1950 kan komen.
Ik wil met 100 kcal per keer ophogen en dan wachten of ik aankom,en zodra ik weer begin met afvallen weer ophogen met 100 kcal.
Ik dacht zelf aan een extra maaltijd ( brood of salade met eiwitrij product)
maar ik kom er niet echt uit.
Ik merk dat ik nu een beetje vastgeroest zit in dit schema, en best wel wat tips gebruiken kan.
Wie o wie durft het aan om even met mij mee te denken??
Alvast bedankt,
Groet Angela
Comment