Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Stats
    20 jaar
    75 kilo
    vetperc.: 14%

kcal Eiwitten Vetten Kh
    Streefdoel: 2755 151gr 60gr 410gr

8u
    _ 2 eieren 148 14 10 0
    _ 4 sneden volkoren brood 211 8 2 40
    10u
    _ Proteïneshake
    12u
    _ Vlees/ vis (bv. Biefstuk 200gr) 264,5 50 66,9 0
    _ Aardappelen(/rijst/volkoren pasta) 396 7,6 13 61,6
    _ Gestoomde groenten 48 4,2 0,2 3,8
    _ Appel 60 1 0 14
    _ Glas melk 99 9 0 15
    15u
    _ Proteïneshake
    _ Banaan 124 1 0 30
    18u
    _ 4 sneden volkoren brood (125gr) 211 8 2 40
    _ 250gr dadels 412,5 5 2,5 92,5
    22u
    _ Proteïneshake
    _ 50gr pindanoten 308,5 13,5 24,5 9

TOTAAL: 2282,5 121,9 61,1 305,9

Zoals je kan zien staan er nog geen voedingswaarde bij de shakes, heb deze pas dinsdag dus kan dit nog niet invullen.

Qua kh zit ik nogal vrij laag, zou dit in orde komen met de shakes of zou ik nog ergens wat extra kh moet nemen?

die shake 's avonds is useless, maak daar 500g magere kwark van.
    Je noten zijn ongezout neem ik aan?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      die shake 's avonds is useless, maak daar 500g magere kwark van.
      Je noten zijn ongezout neem ik aan?
      Niet zomaar wat roepen FM!

De noten zijn nog uselesser dan de kwark of de shake zo laat op de avond. En daar zeg je niets over?
      En de kwark is alleen goed als je bulkt en vet wil aanzetten, anders kan je beter een shake nemen.

Een caseïne shake heb je veel meer aan dan aan kwark.
      Kwark is een beetje eiwit met veel KH en vet een goede shake is alleen maar (veel)eiwit een klein beetje KH en geen vet.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Kwark is een beetje eiwit met veel KH en vet een goede shake is alleen maar (veel)eiwit een klein beetje KH en geen vet.
        Los van dat ik het met je eens ben wat betreft verhouding kh:ew, zit in magere kwark natuurlijk niet veel vet.

Denk dat FM er van uit is gegaan dat de shake om 22u een whey shake is, wat er niet bij staat. Vraag is dus of dat echt zo is.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

vetten zijn goed voor het slapen gaan om twee redenen het vertraagt eiwit opname en b het verhoogt je testosteron en dat betekent dat je in een anabolere staat verkeert. btw weet niet wat voor kwark jij hebt maar in mijne zitten enkel suikers en eiwit. voor de suikers zou je het kunnen laten staan maar dat is maar 15 gram totaal, daarnaast neem ik amper suiker dus zou het hier niet voor laten.

Comment

bedankt voor de reacties,
            ik was inderdaad van plan om een gewone whey shake te nemen, zal dit zeker aanpassen.

ohja de noten zijn ongezouten en de dadels gewoon (geen geconfijte of dergelijke)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X