kant en klaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kant en klaar

Heeft er iemand weet waar men kant en klare gerechten kan aankopen, die dan op te warmen zijn in de microwave of traditionele oven?
    Gerechten die afgestemd zijn op onze behoefte als BB, of bestaat dit nog niet?
    Zou wel een gat in de markt zijn vind ikzelf.
    if the sky is the limit....then there is no sky for me.....

een gat in de markt voor de oh zo velen BB-ers die zich aan een fatsoenlijk schema houden.
    Nee zo'n gerecht is er nog niet, en zal er denk k ook niet komen.

Comment

Plus er zouden heel veel conserveringsmiddelen gebruikt moeten worden, anders zouden deze maaltijden maar een dag, misschien twee goed blijven (Tenzij je ze invriest maar dat haalt het praktisch nut weer weg). Ook veel zout en weet ik het dat er gebruikt zou worden.

Dit zou niet meer echt onder schoon eten vallen dan.. dus ik denk niet dat het aantrekkelijk zou zijn voor menig bodybuilder.

Ook houden veel mensen zich aan een voedingsschema en die gaan daar niet voor uit de weg om wat kant en klaars te kopen, uit luiheid denk ik zo.

Wel zou je een mini kraampje/restaurant kunnen openen en daar ter plekke voeding bereiden/maken, op bestelling :P.. en dan ook echt schoon eten gebruiken en preciese aantallen gebruiken.

Comment

Let gewoon op de voedingswaardes. Staan achter op.
        Ik bik in de middag altijd bakje macaroni-hamkaas 450gr
        27gr eiwit 67 kool 30 gr. Vet
        Ssssmoking

Comment

zout staat vaker niet aangegeven.

Comment

En laat je ook niet verleiden door het ' ik kies bewust' logo. Klinkt heel leuk, maar geeft alleen maar aan dat het gerecht minder slecht is dan andere gerechten. Even zo goed staat het strak van de E nummers, de grootste troep die er bestaat. Zelf je eten maken, zodat je weet wat je eet. Zo onbewerkt mogelijk, zo natuurlijk mogelijk.
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

in de delhaize heb je van die voorbereide maaltijden, ook eentje met koolvis
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Zelf maken en invriezen
                mijn pa heeft 3 jaar in brussel gewoond 3xpw kant en klaar hele darmflora etc verstorod door die troep. kant en klaar staat ook bol met zout. daarom gelieve zelf klaar maken invriezen/ koelkast. weet je precies wat eringaat en wat niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X