Eiwitten voor het slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Martardt View Post
    En ik las ergens dat je 30 gram eiwit per maaltijd ongeveer moet nemen een bak van 500gram = 50gram eiwit is dat niet te veel voor het slapen gaan of moet je dan jusit extra nemen?
    Het is een mythe dat je lichaam maar een aantal gram eiwitten in een bepaalde tijd kan gebruiken (meestal wordt gezegd 30g, totaal nergens op gebaseerd), dus maak je geen zorgen.. Prop die kwark erin .
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Denk dat ie kh bedoelt?
      Nee, hij zegt vetten en kh. Marnop heeft het in deze context ook al eerder vermeld dat er in kwark veel vet zat, waarop ik destijds ongeveer hetzelfde reageerde als bb1990 .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Volgens mij had ik het hier over de verhoudingen.
        magere kwark is slechts 0,2grvet per 100gr, halfvolle kwark is een stuk vetter, 4,3 dacht ik, maar vaak wel lekkerder.

In verhouding bevat kwark meestal meer vetten en KH dan de shake. iig, beste is nog steeds een goede shake nemen die veel caseïne bevat. En het is veel goedkoper uiteindelijk.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          hoe goed of slecht is de shake thuis als je aan het cutten bent?

Maakt geen fluit uit natuurlijk zolang je gewoon whey neemt of een andere goede promix, geen suikerbom zoals een goedkopere weightgainer.

Ik bedoel dus de eiwitten shakes die ze voor je maken in de sportschool, daar zit geen whey bij. Of zijn dat precies dezelfde shakes die jullie thuis maken?

Sowieso denk ik dat ik eerst mijn voeding nog beter moet krijgen voordat ik begin aan dingen toevoeg als whey
          ~love what you do, do what you love~

Comment

In principe krijg je in de sportschool gewoon een wheyshake net als thuis. Sommige sportscholen gebruiken echter een goedkoop merk omdat ze er nog wat extra muntjes aan willen verdienen.

Bij krachttraining is de training prio nr1, dan de voeding prio gerelateerd aan het doel waarvoor je traint.
            Whey is niet altijd een overbodige luxe, maar toch, toen ik ooit begon groeide ik ook als kool, whey was er toen nog niet, het was allemaal pro80, pro 90 enz. allemaal ei-eiwit en melkeiwit.
            Whey werkt iig wel voor een beter en sneller herstel en groei. Vooral als je het gelijk na de training neemt.

Maar elk supplement moet je zien voor wat het is, een supplement, dus een aanvulling en niet vervanging.
            Je voeding moet dus eerst goed op orde zijn daarna kan je denken aan supps.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Zou je dan kunnen zeggen dat whey beter past bij mensen die met een splitschema trainen en daardoor dagelijk in de sportschool te vinden zijn?

Ik doe een Full body, 4x in de week, ma, wo, vrij, zo, di, do..etc, ik heb er sowieso een dag tussen zitten voor rust en herstel? 1 dag in de week kickbox ik erbij, maar dat is ook meer conditioneel
              ~love what you do, do what you love~

Comment

Ik doe whey in men kwark, ik weet niet of dat wel goed is maar de smaak gaat er dan wel op vooruit

Tegen 19 uur shake en dan tegen 12 uur s'nachts 250 g kwark + whey

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Volgens mij had ik het hier over de verhoudingen.
                  magere kwark is slechts 0,2grvet per 100gr, halfvolle kwark is een stuk vetter, 4,3 dacht ik, maar vaak wel lekkerder.

In verhouding bevat kwark meestal meer vetten en KH dan de shake. iig, beste is nog steeds een goede shake nemen die veel caseïne bevat. En het is veel goedkoper uiteindelijk.
                  goedkoper hagt af van wat voor shake casseine je koopt en welk merk tot verhouding van de prijs van je kwark, de een koopt kwark van de zaanse hoeven 65 cent en de ander ah bio van 1,15,

Maar ben wel met je eens dat er relatief veel kh in kwark zit
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X