Eiwitten voor het slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Optimus_Prime View Post
    hoe goed of slecht zijn die eiwitten shakes in de sportschool eigenlijk als je aan het cutten bent?
    of hebben die dingen eigenlijk vrij weinig te maken met eiwitten en is het gewoon bijna hetzelfde als een milkshake van macdonalds?
    ~love what you do, do what you love~

Comment

of hebben die dingen eigenlijk vrij weinig te maken met eiwitten en is het gewoon bijna hetzelfde als een milkshake van macdonalds?
      Vraag eens aan de eigenaar of je de doos mag zien, of vraag het merk en zoek het op op internet.
      @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
        Is er dan bewijs dat langzame eiwitten in het algemeen een meerwaarde bieden voor het slapen tov op een ander moment?

Is mij verder weinig van bekend, maar zal vast wel getest zijn.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

hoe goed of slecht zijn die eiwitten shakes in de sportschool eigenlijk als je aan het cutten bent?
          hoe goed of slecht is de shake thuis als je aan het cutten bent?

Maakt geen fluit uit natuurlijk zolang je gewoon whey neemt of een andere goede promix, geen suikerbom zoals een goedkopere weightgainer.

Comment

Meeste sportscholen hebben tegenwoordig eigen huismerk en dat is voornamelijk wat mindere kwaliteit vind ik persoonlijk... qua smaak en samenstelling. Bij mijn sportschool kan je dus ook gewoon huismerk potten kopen a 750 gram voor 25 euro, schandalig gewoon.

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
              ik neem nu kwark en cashews maar ik denk eraan om casseine shakes te nemen.. maar wat is nu goedkoper? want heb geen problemen met kwark, maar kwark is toch 1 a 1,50 per 500gr.

Voor de prijs maakt het weinig uit, je maakt het zelf goedkoper of duurder met de dosering die je neemt. Shake je met melk dan heb je iets minder nodig dan wanneer je met water mixt.

dus reken uit wat het kost per shake, je hebt in principe aan 30gr al genoeg voor een shake, dan heb je een shake met totaal 45gr eiwitten(incl halve liter melk)
              melk is 1 euro per 2 liter,
              1 emmer 1500gram caseïne kost 30euri dan weet je wat het kost per shake.
              Micellar Casein Superior - 100% zuivere Micellar Caseine eiwitten - Body en Fitshop

lijkt me goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
                ik neem nu kwark en cashews maar ik denk eraan om casseine shakes te nemen.. maar wat is nu goedkoper? want heb geen problemen met kwark, maar kwark is toch 1 a 1,50 per 500gr.
                Je moet eens die magere kwark van zaanse hoeve proberen, 0,65€ bij de appie hein, 9gr e/100gr en goed te nassen
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Je moet eens die magere kwark van zaanse hoeve proberen, 0,65€ bij de appie hein, 9gr e/100gr en goed te nassen
                  Die vind ik juist wat zuurig smaken, ik vind Biogarde van AH het beste 10 gram op 100 gram, maar wel prijzig

Comment

Blikje tonijn is ook prima, belangrijker is dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.
                    Mind is everything.

Comment

is een casseine shake ipv kwark?

En ik las ergens dat je 30 gram eiwit per maaltijd ongeveer moet nemen een bak van 500gram = 50gram eiwit is dat niet te veel voor het slapen gaan of moet je dan jusit extra nemen?
                      Last edited by Martardt; 16-08-2010, 19:30.

Comment

persoonlijk vind ik casseine shake niet te haggen
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Beste is idd de caseïne shake te nemen voor het slapen gaan, ik zou wel een half uur houden tussen shake en slapen.
                          Kwark bevat in verhouding amper eiwitten, maar meer vetten en KH dan de caseïne shake.

kwark kan wel, die neem je dan zo'n 2 uur voor het slapen gaan voor het beste resultaat/effect. Ik neem zelden kwark trouwens. Er is ook totaal geen bewijs van meerwaarde door kwark eten t.o.v. caseïne.
                          Hoezo zou je de kwark 2 uur voor het slapen nemen en niet een half uur net zoals de shake?
                          "Straight outta gym"

Comment

@marnop:
                            kwark bevat geen vet, die 0,2gr/100gr doet het hem niet
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                              Die vind ik juist wat zuurig smaken, ik vind Biogarde van AH het beste 10 gram op 100 gram, maar wel prijzig
                              ddat is inderdaad de lekkerste kwark die ik heb gegeten

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                                @marnop:
                                kwark bevat geen vet, die 0,2gr/100gr doet het hem niet
                                Denk dat ie kh bedoelt?
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X