Eiwitten varkensvlees

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevin72 View Post
    Het zal mij ook aan mijn reet roesten dat jij een karbonade vreet.
    Onrein bedoel ik mee dat het alles eters zijn en wat je eet dat ben je zou je toch moeten weten als BBer.
    Runderen kippen struisvogels die zijn dat niet snap je hem nu?

Eet smakelijk BTW

Varkens onrein omdat ze alles eten? dat is BS.
    geef schapen en geiten eens de kans...die vreten echt alles wat ze tegenkomen, veel onreiner dus dan varkens. Bij varkens kom je ook geen plastic tegen in de maag, bij die andere beesten wel.
    De varkens zijn de meest hygiënische dieren die er zijn(onder vee)en zijn zindelijk. Ze zullen nooit op hun eigen eten poepen en pissen zoals schapen wel doen(en er regelmatig ziek van worden)
    Ze zouden onrein zijn omdat ze hun eigen jongen opeten. Maar dat is vrij zeldzaam, het gebeurt wel, maar niet op zo'n grote schaal als bij vissen e.d. de kip eet ook eigen eieren op als die de kans krijgt en als ze weten dat de schaal erg dun is.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      stond onlangs nog iets over in de M&F, zal het eens opzoeken, zij waren positief over varkensvlees.
      Kai Greene eet 3 of 4x per week spare ribs.........en er zijn meer groten die erg veel varkensvlees eten.

even mbt dat tabelletje van de bw van eiwitten. Dat van ei geldt alleen voor de gekookte en het hele ei. Een rauw ei zakt met 6 plaatsen naar de 63. Dus als je nog gelover bent van vloeibaar ei is beter, forget it, gekookt ei is beter. En als je alleen het eiwit van het ei bent naai jejezelf ook met een punt of 30.
      Stel je eet 10 eitjes op een dag eet je dan van alle het geel ook op?

Comment

als ik er 10 eet, wel ja. waarom niet? is goed voor je testosteron.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Cholesterol omhoog?

Comment

varken is enige dier in de wereld die zijn eigen ontlasting eet. Hond likt er af en toe aan maar varken vreet zo kilo weg

denk daar maar eens aan bij je volgende karbonaatje
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Wat moet ik hier nu van aannemen? de ene zegt dat varkens niet hun eigen stront opeten en de andere wel. zijn hier feiten/bewijzen van?

en mocht het wel zo zijn, mijn karbonades smaken er niet minder om
              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik blijf bij mijn standpunt, ik heb veel boeren met boederijen in mijn familie vandaar.
                Iedereen weet toch dat varkens minder goed is voor je en er zijn ook vast wel BBers die speklapjes eten omdat ze van het vet groeien en zo zijn er nog wel tich dingen.

Ik zie het zo:Eet waar je zin in hebt maar mijdt de dingen die echt ongezond zijn en dat obsesieve gedoe gaat je later alleen maar parten spelen.

LEEF en Train hard
                Face your demons...........

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                  U praat enorm veel poep mr BBer

Dingen zeggen en vervolgens ons laten googlen naar vage omschrijvingen als het is onrein want ze vreten alles of er zitten dingen in die slecht voor je zijn werken misschien op de basisschool, maar is het echte leven zul je toch echt met een onderbouwing moeten komen om je gelijk te halen.

Neem niet weg dat varkensvlees niet als topspul bekend staat maar die pruts dingen waar jij mee komt is gewoon een hoop blablabla zonder onderbouwing. Neemt niet weg dat je best gelijk kan hebben, maar laat dat dan zien.

Eet zelf ook amper varkensvlees, maar dat neemt niet weg dat het wel fijn is om te weten waarom het gemeden wordt.

Ze waren heerlijk danku
                  Waarom eet jij geen varken?
                  EN je begint het al te leren (meneer)goed zo.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                    Waarom zijn dit ook al weer verwaarloosbare eiwitten? heb het geprobeerd op te zoeken maar kon er niet uit komen. Vast wel iemand hier me dat kan vertellen.
                    Eiwitten zijn eiwitten.
                    maar varkensvlees is het foute soort vetten. niet bepaald onverzadigd vet die beesten.
                    varkens behoren tot de meest schone en gezonde beesten.

Originally posted by melvinafca View Post
                    Cholesterol omhoog?
                    ga jij eerst maar eens leren wat chloresterol is ipv anderen na te praten die maar wat roepen
                    Last edited by Falstyr; 28-08-2010, 09:45.

Comment

@ falstyr
                      tis waarschijnlijk gewoon een vraag. cholestrol omhoog ---> ? <---- vraag teken.
                      mis weet hij het niet. meer informatie der over.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                        Waarom eet jij geen varken?
                        EN je begint het al te leren (meneer)goed zo.
                        Sarcasme is ook een kunst net als een veredelt zelfbeeld. Verder eet ik zoals aangegeven geen varken omdat het gewoon bekend staat onder BBers als minder optimaal, vandaar ook het topic om uit te vinden waarom. Geef alleen aan dat jouw opmerkingen van geen enkele waarde zijn en dat sowieso niet de reden is dat het niet/weinig gegeten wordt.

Over cholesterol verhaal, de verzadigde vetten waren voor zover ik weet de basis voor HDL aanmaak
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by jojis View Post
                          @ falstyr
                          tis waarschijnlijk gewoon een vraag. cholestrol omhoog ---> ? <---- vraag teken.
                          mis weet hij het niet. meer informatie der over.
                          ja chloresterol gaat omhoog als je eieren eet.
                          maar dat is niet slecht. leer eerst maar eens iets over chloresterol

Comment

2kg beenham gekocht 50 procent korting. lekkahhh
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Varkensvlees blijkt voor de mens extreem toxisch om allerlei redenen:
                              • Het blijkt dat het vetgehalte in varkensvlees zeer hoog is, met name binnen de cellen. Vet bevat tweemaal zoveel calorieën als koolhydraten en eiwitten en wordt onmiddellijk opgeslagen en slechts met grote moeite weer afgebroken.
                              • Het cholesterolgehalte van varkensvlees blijkt hoog. Vet hangt altijd samen met cholesterol. Het menselijk lichaam heeft cholesterol nodig voor de aanmaak van celmembranen en voor vettransport. Te veel cholesterol veroorzaakt afzetting op de bloedvatwanden en bevordert toenemende vernauwing van de slagaders.
                              • Ook bevat varkensvlees eiwitten, die vanwege hun structuur snel rotten in uw darmen. Door de hierbij vrijkomende rottingsproducten komen er veel toxines vrij en vormen deze producten een grote belasting voor uw darmen, bloed, lymfe, lever, matrix en nieren. De eiwitstructuur van het vlees van de varkens lijkt op die van mensen. Hierdoor wordt het door het immuunsysteem niet als lichaamsvreemde stof beschouwd en kan het gemakkelijk in het bloed en de lymfe belanden, inclusief alle toxines en eiwit rotting producten. Dit gebeurt veel sneller dan bij alle andere dierlijke en plantaardige eiwitten.
                              • Het bindweefsel heeft last van zwavelhoudende mycopolysacchariden in het varkensvlees, die zeer slijmig zijn. Dit heeft tot gevolg dat de varkensvleeseters eigenaardige Rubensiaanse opzwelling van het bindweefsel vertonen. Er vindt een opstapeling plaats van slijmsubstanties in pezen, gewrichten, kraakbeen etc., wat o.a. kan leiden tot reuma, arthritis en dicusproblemen. Het bindweefsel zuigt zich als een spons vol met water en zwelt. Aangezien deze zwavelhoudende verbindingen gekoppeld zijn aan bepaalde organen, is het zelfs aan mensen te zien welk varkensvlees ze het liefst eten: hals-, rug-, buikspek of ham. De bindweefselstructuren van de mens worden zwakker door het varkensvlees en er ontstaan eerder klachten van het bewegingsapparaat.
                              • Varkensvlees bevat veel groeihormonen. Dit veroorzaakt niet alleen bij jongeren een versterkte groei, maar bevordert ook ontstekingen. Aangezien deze groeihormonen alle groeiprocessen bevorderen, bewerkstelligen ze ook de groei van kankercellen.
                              • Het histamine en imadozolgehalte van varkensvlees is hoog. Hierdoor worden allergieën, netelroos en neurodermitis, abcessen, steenpuisten, negenogen en alle mogelijke ontstekingen bevorderd. Een hoog histaminegehalte maakt ook minder stressbestendig, activeert maagzweren, hartritmestoornissen en hartinfarcten.
                              • Varkensvlees bevat vreemdsoortige tumorbevorderende stoffen, die als oncogenen, endobionten, siphonospora en polymorfa beschreven worden.
                              • Varkensvlees bevat virussen, met name griepachtige virussen. Deze virussen vestigen zich meestal in onze longen en grijpen hun kans tijdens een verzwakte periode van ons immuunsysteem. Dit kan ook leiden tot chronische verkoudheden.
                              • Varkens hebben een slechter ontgiftingsysteem, waardoor ze hun afvalstoffen sneller in vetweefsel opslaan. Bij consumeren van vlees (met vet) moet ons ontgiftingsmechanisme hiermee aan de slag. Levert aldus een grotere belasting op voor ons lichaam.
                              Nou, als je dit leest worden we wederom niet vrolijk, maar we kunnen begrijpen waarom het eten van varkensvlees zo slecht is voor de gezondheid. Al met al is varkensvlees vies en ongezond vlees. Als we een periode absoluut varkensvlees vrij geleefd hebben, ontstaat er bij toevallig gebruik onmiddellijk een reactie, zoals jeuk, huidklachten en ontstekingen. Op deze manier is onzuivere voeding gemakkelijk en eenvoudig te herkennen.
                              Bronnen:
                              NCRV Willem Wever, Prof. L.S Bier, E. van Schijndel, Koran, Tora

Tip: Indien je toch varkensvlees lekker vindt en soms wilt eten, zorg er dan voor dat je af en toe je lichaam ondersteunt met een goede detox of ontgifting.

Comment

Mooi stukje, alleen de bron is compleet twijfelachtig lol. De aangedragen professoren hebben 1 hit wanneer ingetypt worden op google, die van dit stukje

Prima geschreven, al moet ik wel even zuchten bij het stukje over detoxen wat de algehele geloofwaardigheid praktisch van de kaart veegt.

Maargoed, betere post dan je voorgaande. Je leert het wel
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X