hallo,
Ik heb wat vragen en tips nodig voor mijn huidige voedingsschema voor massa. Ik ben 20 jaar, 1.83 en weeg 83 kilo. Vet % van 20.1 % en train nu zo n 4 maanden, in deze 4 maanden de techniek leren te beheersen van de oefeningen, maar wil het nu wat groter gaan aanpakken.
Dit is wat ik nu eet.
8:00 - 300 ml proteine shake
10:00 - 2 snee meergranen brood met pindakaas
12:15 - 4 snee meergranen brood met kaas, kipfilet of pindakaas
1 stuk fruit
250 ml kwark
14:30 - 2 snee meergranen brood met kipfilet, kaas of pindakaas
17:15 - Warme maaltijd, wat er klaar gemaakt is ( wel altijd rijst erbij)
19:30 - 250 ml kwark
22:00 - 300 ml proteine shake + handje voor ongezoute noten
ik lust geen brinta, heeft iemand daar een goed alternatief voor? voor de rest is het veel brood..teveel brood?? en kom ik wel aan genoeg eiwitten?
mijn trainingstijden variëren nogal. Ik train 3x in de week. Maandag, woensdag, zaterdag. Maakt het uit of je s ochtends vroeg traint of s middags of s avonds.
alvast bedankt en ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven!
Ik heb wat vragen en tips nodig voor mijn huidige voedingsschema voor massa. Ik ben 20 jaar, 1.83 en weeg 83 kilo. Vet % van 20.1 % en train nu zo n 4 maanden, in deze 4 maanden de techniek leren te beheersen van de oefeningen, maar wil het nu wat groter gaan aanpakken.
Dit is wat ik nu eet.
8:00 - 300 ml proteine shake
10:00 - 2 snee meergranen brood met pindakaas
12:15 - 4 snee meergranen brood met kaas, kipfilet of pindakaas
1 stuk fruit
250 ml kwark
14:30 - 2 snee meergranen brood met kipfilet, kaas of pindakaas
17:15 - Warme maaltijd, wat er klaar gemaakt is ( wel altijd rijst erbij)
19:30 - 250 ml kwark
22:00 - 300 ml proteine shake + handje voor ongezoute noten
ik lust geen brinta, heeft iemand daar een goed alternatief voor? voor de rest is het veel brood..teveel brood?? en kom ik wel aan genoeg eiwitten?
mijn trainingstijden variëren nogal. Ik train 3x in de week. Maandag, woensdag, zaterdag. Maakt het uit of je s ochtends vroeg traint of s middags of s avonds.
alvast bedankt en ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven!
Comment