Voedingsschema massa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema massa

Beste bners,

Ik heb hier een schema voor massa. (en redelijk droog blijven)

Ik ben 20
    183
    11%
    en 72 kilo

Is dit een goed schema voor het doel massa? zo nee wat moet er aangepast worden?

Vriendelijke groet,

Maarten
    Attached Files

Originally posted by Martardt View Post
    Beste bners,

Ik heb hier een schema voor massa. (en redelijk droog blijven)

Ik ben 20
    183
    11%
    en 72 kilo

Is dit een goed schema voor het doel massa? zo nee wat moet er aangepast worden?

Vriendelijke groet,

Maarten
    ligt er aan wat je zoal eet.....
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Bijlage was net te laat was vergeten in 2003 op te slaan hier is die

Comment

Waar?...
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Boven en hier
          Attached Files

Comment

voeding is goed, kleine aanpassingen doen.
            de eieren gewoon alle 3 heel ei nemen. niet alleen de eiwitten. In het eigeel zit meer en beter eiwit dan in het eiwit.

neem dan bij je ontbijt 2 eieren en neem de 3e ergens op je brood met kipfilet.
            Ik mis de kip/vis of roodvlees bij je rijst en broccoli doe daar nog wat kip of vis bij en het is goed.

Melk alleen de HV nemen, de vetten van volle melk heb je niets aan. De voegen niets toe, HV is gewoon beter.
            ik mis verder alleen nog je training in je voedingschema en je postworkout eiwitten flinke shake nemen van een halve liter en een banaan er doorheen mixen.

De verhoudingen kan je voorlopig wel aanhouden zoals het nu is verder. Mooiste is als je bf iets naar boven gaat naar rond de 12% meer hoeft niet.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              voeding is goed, kleine aanpassingen doen.
              de eieren gewoon alle 3 heel ei nemen. niet alleen de eiwitten. In het eigeel zit meer en beter eiwit dan in het eiwit.

neem dan bij je ontbijt 2 eieren en neem de 3e ergens op je brood met kipfilet.
              Ik mis de kip/vis of roodvlees bij je rijst en broccoli doe daar nog wat kip of vis bij en het is goed.

Melk alleen de HV nemen, de vetten van volle melk heb je niets aan. De voegen niets toe, HV is gewoon beter.
              ik mis verder alleen nog je training in je voedingschema en je postworkout eiwitten flinke shake nemen van een halve liter en een banaan er doorheen mixen.

De verhoudingen kan je voorlopig wel aanhouden zoals het nu is verder. Mooiste is als je bf iets naar boven gaat naar rond de 12% meer hoeft niet.
              Allereerst bedankt voor je reactie,

3 hele eieren zal ik aanpassen, (ik bak ze is dat erg of ik kan ik ze beter koken)?

En ik zie het nu dat ik vis /vlees mis heb ik aangepast in het nieuwe schema, ik eet natuurlijk niet elke dag brocoli met rijst en zalm maar als voorbeeld wel altijd rond de 3ons groente 100gram rijst / aardappels of volkoren pasta en een groot stuk vlees.

Oke dan ga ik alleen voor halfvolle ik dacht ergens gelezen te hebben dat ik volle moest nemen maar ik ga voor half vol net zo lekker en je leest ook zoveel onzin echt lastig af en toe.

en training staat er nu ook bij (na de 2e maaltijd van 11uur), echter lust ik geen banaan :x wel al het andere fruit eet vaak sinasappel of annanas na training maar dat zie je in het bestand.

Nogmaals dank,

Ps, Waar heb jij al die info vandaan? want ik doe nu sport opleiding en krijg ook vakken als voeding en dergeijke maar je leert zo de basis en grotendeels verkeerde dingen als je vergelijkt met hier, weet soms echt niet meer wat / wie ik moet geloven, Maar vind het wel echt intressant!
              Attached Files

Comment

Eieren bakken mag ook wel, zolang het in goede olie is en niet te ver verhit.
                Gekookt is mijn eigen voorkeur(hap-slik-weg)Maar ik weet niet exact wat bakken vs koken t.o.v. de biologische waarde doet.
                Als je de eieren maar niet rauw neemt want dan is de bw erg laag.

Volle melk, tja de volle melk,...de vetten zal je opslaan als onbruikbare vetten die moeilijk afbreken, het is leuk als je mega wil bulken en het niet erg vind om vet te worden net onder en in de huid.
                Daarom lekker halfvolle nemen pv volle melk.

mbt de bananen hoezo niet lusten? kwak door je shake, slurp snel leeg, even wennen en je wil niets anders dan banaan smaak. Je gaat er goed op groeien iig. Als je de goedkopere bananen neemt, niet die van de aldi nemen die smaken nergens naar, die van de lidl zijn stukken beter.
                Dan heb je nog groot smaakverschil tussen de groenere, de gele en de bruinkleurende bananen. Zelf neem ik groengeel die vind ik het beste, als ik iets snellere en meer suikers wil neem ik iets bruin gekleurde bananen.

De kennis valt niet uit de algemene sport en fitness opleidingen te halen helaas. Dat geldt voor zowel de voeding alsook de trainingen op zich.
                De opleidingen die geinitieerd zijn door o.a. Fitvak zijn van het niveau Sonja (jo-jo) Bakker, dus puur commercieel gericht zonder diepere relevantie en vol foute informatie.
                Lezen van de betere bladen en veel onderzoeken nalezen geeft meer en beter inzicht en een stukje ervaring in trainen en voeding, ook met succesvol begeleiden helpt ook aan je kennis opbouwen.

succes man.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X