voeding ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding ?

Hoi, ik ben een kerel van bijna 19 en ben sinds vorige week lid van een gym.
    Ik wil er met 200% voor gaan maar heb er geen idee van wat ik wel en juist niet mag eten.
    Ook zou ik graag weten wat ik best als supplement neem (bvb shakes) , wetende dat ik wel snel bijkom (vet).
    Kan iemand mij hierbij helpen aub ? hoe sneller ik het weet, hoe sneller ik er aan kan beginnen

Alvast bedankt

Hoe meer eten, des te beter
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

als je veel sport is het belangrijk dat je genoeg kolodraten binnen krijgt dus rijst pasta en aardappels geen patat maar gekookte aardappels ett genoeg groente en fruit en vergeet voral niet gevarieerd te eeten probeer voor jezelf een beetje uit te vinden houveelje eet da kan voor je zeggen.

mvg dave

Comment

Waarom geen patat?
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Rijst, pasta, brinta, kip, biefstuk, vis, groente, fruit, olijven, nooten, kwark, brood (niet al te veel)
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Kijk hier eens:

LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Staat alles wat je voor begin moet weten.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              Waarom geen patat?
              nou omdat het bagger vet is ookal bak je met goedde olie en op de goedde tempratuur wat ik wel kan aan raden is een actifry voor je patat lekkere patat met 1 lepel olie

Comment

En vet heb je natuurlijk niet nodig

Comment

Wat lul je nou dom man, help die mensen is ipv alleen maar nutteloze opmerkingen te maken.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik neem aan dat je het tegen mij hebt:

Degene die "dom lult" (om maar even in jouw bekrompen woordenschat te spreken), is degene die loos advies geeft en members op het verkeerde spoor zet. Als je aardappelen frituurt in olijfolie oid heb je een prima maaltijd: complexe carbs en goeie vetten.

De opmerking is dus niet nutteloos, maar lokt een reactie uit van degene die zei dat patat slecht is. Misschien komt die met een goeie studie waaruit blijkt dat die gelijk heeft en leert iedereen ook weer wat. Simpelweg miljoenen keren de soorten voedsel opdreunen die nieuwe members moeten eten is ook een beetje zinloos en gaat vervelen. Deed ik eerst ook.

Comment

Heey! laten we nou geen ruzie maken voor iets kleins mensen. patat kan ook gewoon gezond zijn hangt ervan af hoe je het bereid klaar,
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik heb altijd begrepen dat gefrituurde etenswaren vol zitten met transvetten en dat dit nu net het enige vet is dat echt slecht is? Dat klopt, of niet?
                        Ik lust geen patat, dat is wel makkelijk natuurlijk.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

patat = vlaams voor aardappel?
                          ik veronderstel dat jullie het dus over frieten hebben..
                          frieten in oven men olijfolie gaat best
                          maar op de traditionele manier, zoals je ze in de frituur gaat gaan halen, zijn ze ronduit slecht.
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Hoeft niet, als je olijfolie in de frituur doet.

In de meeste snackbars wordt dit niet gedaan omdat het te duur is en veel sneller verbrand (bij 179 graden dacht ik). Hoe meer richting verzadigd (/trans-) vet, des te hoger de temperatuur kan worden zonder het te verbranden (of iets in die richting).

Comment

maar als je olijf olie te veel verhit word het toxisch dus weet je dan ook hoe warm je het dan moet maken zonder dat het slecht word maar wat nog warm genoeg is om je patat klaar te maken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X