Voedingsschema maken.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema maken.

Ik ben Bas, Leeftijd 18 gewicht 65 kilo lengte 1.86. Ik sport nu al 2 maand bij de sportschool( 3 x per week) En doe dan de buikspieren Rugspieren Schouderspieren Triceps en Biceps en borstspieren. Ik doe altijd 3 sets van 15.

Ik merk lichtelijk resultaat in die 2 maand. Dit is allemaal wel goed. Maar ik maak me zorgen om mijn voeding.

Ik heb hier het forum al wat doorgelezen. Maar snap nog niet helemaal hoe ik moet eten enzovoort. Zo ziet een dag van mij er nu uit:

8:00
    4 broodjes pasta
    Chocolademelk

13:00
    3 broodjes Pasta

17:30 Aardapelen Spinazie en vlees

21:00 Een koek ( bijvoorbeeld een gevulde koek)

Dat was het. Dit is volgens mij absoluut niet goed.

Wie helpt me ? Welke producten je dan het beste kunt nemen?

Hou het serieus!

Groetjes

Ik snap niet echt waarom je hier nou nog een aparte post voor maakt naast de andere waar het ook al hier over ging... Maarja.

Het is inderdaad absoluut niet goed. Maar zoals ik al in je andere post zei... lees gewoon de stickies in dagelijkse voeding. Daar staat alles wat je moet weten. Als je daarna nog vragen hebt... dan help ik je graag verder.
    Fear is the mind killer

Comment

houd het even bij 1 topic met 1 vraag!
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by keegstra View Post
        Ik ben Bas, Leeftijd 18 gewicht 65 kilo lengte 1.86. Ik sport nu al 2 maand bij de sportschool( 3 x per week) En doe dan de buikspieren Rugspieren Schouderspieren Triceps en Biceps en borstspieren. Ik doe altijd 3 sets van 15.

Ik merk lichtelijk resultaat in die 2 maand. Dit is allemaal wel goed. Maar ik maak me zorgen om mijn voeding.

Ik heb hier het forum al wat doorgelezen. Maar snap nog niet helemaal hoe ik moet eten enzovoort. Zo ziet een dag van mij er nu uit:

8:00
        4 broodjes pasta
        Chocolademelk

13:00
        3 broodjes Pasta

17:30 Aardapelen Spinazie en vlees

21:00 Een koek ( bijvoorbeeld een gevulde koek)

Dat was het. Dit is volgens mij absoluut niet goed.

Wie helpt me ? Welke producten je dan het beste kunt nemen?

Hou het serieus!

Groetjes
        Heel erg slecht ja. reken eerst je behoefte uit

Gooi die pasta troep eruit, neem in de ochtend brinta banaan en iets waar eiwitten inzitten, dan broodjes kip/kalkoen/rosbief enz of pindakaas met wat eieren,blikje tonijn en nootjes. drink liter melk over de dag verdeeld. avond eten: vlees aardappels/rijst groente

Voor t slapen kwark en wat noten. probeer zelf wat in elkaar te zetten met producten die jij lekker vind en beschikking over hebt en post t nog eens
        heb het snel getypt zullen wel wat spelfouten inzitten.

Succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X