Voedingschema lust alleen niet zo veel help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja klopt wordt wakker en neem het eerste onbijt, na het klaar zijn het volgende deel, ik zal daar mij ei bij doen lekker bij het rookvlees idd.

Ja klopt op gevoel ga ik nu verder. Laat ik het zo zeggen hier voor at ik echt alles wat ik wilde en dat was echt een hoop, ook erg slechte dingen. Dus denk wel dat dit snel veranderingen zal brengen.

Doe al 1 maand 2 a 3x per week achter mijn KT 20 min cardio, was ook al rond de 86 kilo. Alleen net terug van 15 dagen vakantie en elke dag uit eten geweest en 40 liter bier naar binnen gekregen ofzo weegschaal stond op 92 kilo.. nu al weer op 88 kilo.( ga nu 6 maanden geen druppel alchol drinken alleen water en verse sappen)

Ik hoef perse geen 85 kilo te wegen hoor, kickboxen is voor de cardio. Echt geest dodend die cardio apparaten.
    Een dag niet getraind...

Comment

beetje lastig zonder alle voedingswaarden er bij. Kan je beter in een excel sheet zetten waarbij je ook gelijk een overzicht hebt van de voedingswaarden per maaltijd. alles op tellen uiteraard en je behoefte er bij zetten ter vergelijking.

Comment

Ja klopt ik moet het even uitzoeken hoe dat werkt liep vroeger steeds beetje vast daarmee. Hoe reken je behoefte uit dan?

gr
        Een dag niet getraind...

Comment

als je even rondneust... er gaat hier en xls rond met die alle waardes voor je uitrekent als je invult wat je eet
          Fear is the mind killer

Comment

http://forum.bodynet.nl/recepten/309...en-schema.html
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Thanks Pinada... wat moeten we toch zonder jou
              Fear is the mind killer

Comment

Thx voor het programma!! alleen kan geen whey shakes vinden. alles ingevult morgen even alles na wegen om het precies te maken. daarna post ik hem wel even, want eiwit veel te veel volgens schema.
                Een dag niet getraind...

Comment

mijnvoedingstabel xls.xls

Xls bestand van gemaakt, maar neemt hem niet helemaal goed over..

Totaal: kcal 2804 eiwit 263 kooly 243 vet 86

Volgens berekening: eiwit 220 kooly 308 vet 88

groetjes
                  Een dag niet getraind...

Comment

Nog een vraagje, eet nu 2 dagen dit allemaal.. vind het best veel om te eten.. Beter om iets minder te eten of heb je dit gewoon weg nodig om vet af te vallen en geen spier?

graag nog reactie over mijn verhoudingen van vorig bericht

thx
                    Een dag niet getraind...

Comment

frankey, ik vind het helemaal niet veel. Je MOET genoeg eten, om te zorgen dat je spieren gevoed blijven en dat je spieren behouden blijven.

Maar weer niet zoveel eten, dat je lichaamsgewicht niet omlaag zakt. Het beste is een heel klein kcal tekort bouwen, waarmee je wellicht maar 0.5 kilo per week afvalt.

ik zou dus dit schema wat je nu hebt een maandje volgen. kijk wat er in die maand gebeurt (spiegel, hoe zit kleding, wat gebeurt er met lichaamsgewicht). Gaat het goed, blijf je dit schema aanhouden. merk je te weinig verschil, kun je iets zakken qua kcal.

Zorg dat je vooral goed en veel eet bij je ontbijt, voor en na je training. Tussen deze eetmomenten door en/of voor het slapen kun je nog wat kleinere tussendoortjes nemen (stuk kipfilet, eieren, groenten, magere kwark etc).
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke, ga ik doen.

thx
                        Een dag niet getraind...

Comment

nog een vraagje hoe reken ik mijn onderhoud uit?

gr
                          Een dag niet getraind...

Comment

Zo na uurtje de website doorspitten heb ik het gevonden.

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3110 kcal

Ik krijg nu 2804 kcal binnen, dus ben benieuwd na een maand. foto gemaakt van nu, en ga het na een maand weer een foto maken.
                            gr
                            Een dag niet getraind...

Comment

Sorry hoor, maar wat een onzin. Lust ik niet, wat een onzin. Je wil toch wat bereiken? Dan moet je er wat voor over hebben. Of dacht je dat het vanzelf kwam. Het is op zichzelf al moeilijk genoeg, waarom ga jij het dan ook nog eens extra moeilijk maken. Gewoon eten man, leren door te doen. Niet proeven, gewoon naar binnen stouwen. Je weet dat als je een sport als deze kiest voeding misschien wel het belangrijkst is. Als je dat niet weet vraag ik me af in hoever je jezelf serieus neemt wat betreft je sport. Kun je dat dus niet aan moet je misschien kijken naar iets wat beter bij je past want anders gaat het toch niet werken. Sorry dat ik je zo 'aanval' maar zo werkt het wel gewoon man.

Comment

Als je een voedingsschema kan maken dat prima werkt en waar geen dingen in staan die je niet lust, waarom zou je het jezelf dan moeilijker gaan maken door er dingen in te verwerken die je niet lust?
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X