Komt niks meer bij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

77kg

Kan ik maar van dromen! eet als zot maar verder dan 64.5(168.5cm)geraak ik ni!(wel bij vetperc. 4-5).

blijven eten...

groeten

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (kleine @ Apr. 11 2004,21:54)]77kg

Kan ik maar van dromen! eet als zot maar verder dan 64.5(168.5cm)geraak ik ni!(wel bij vetperc. 4-5).

blijven eten...

groeten
      Dat woog ik ook ongeveer 1,5jaar geleden, toen was mijn missie die 70 halen, ik weet nog dat ik die tijd 1 volledig kip at per dag. Kleine als ik van u was zou ik alles eten wat je ziet, ook pizza enzo als je op 4-5% bf staat heb je een snel metabolisme zoals ik heb, je moet niet denken aan die aantal vetten dat op het pak vermeld staan gewoon eten,s avonds voor tv ook nog eten , en je komt er wel .

Succes

grtz
      stil growing

Comment

ik eet 2x per week goe macdonalds s' avond,
        savonds voor tv ben ik constant aant snoepen en altijd voor ik ga slapen ne weightgainer van minstens 120 gr.poeder...
        ik kom gewoon niet bij in massa wel droog,
        kpeis dakis een kuurke moet gaan doen?...

groeten

Comment

denk niet te snel aan een kuur.heb net hetzelfde probleem gehad.was veel te droog om massa aan te zetten.zat vorige zomer slechts op 6,5 % en dat bij 66-67 kg. zou zegen probeer eerst dit eens een tijdje.
          laat dat snoepen en Mc. Donalds weg maar vervang dit door een hoog aantal koolhydraten.als je eens een keer 2 maal per dag pasta eet is niet zo erg.ik ben nu sinds vorig jaar oktober enorm veel koolhydraten aan het eten en m'n eiwitten houd ik hetzelfde als voordien.en moet zeggen ben sinds een paar maanden geleden echt vooruit beginnen gaan. "zie algemeen"
          m'n armomtrek met een dikke halve cm. toegenomen m'n benen zijn nog nooit zo dik geweest.maar VOLHOUDEN !!!! dat is de boodschap.grijp niet te snel naar een kuur maar verander eerst eens alles.je training schema's sneller afwisselen,meer eten,schoner eten,je voeding helemaal omgooien........en ga zo maar door.
          toch veel suc6.
          ps; ik heb me nog nooit zo goed gevoeld sinds een paar maand geleden en dit omwille van die kollhydraten.de ene heeft er nu eenmaal meer nodig dan een ander.
          you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

ow nog effe een keer per week zondige kan natuurlijk geen kwaad vooral niet als je geen moeite hebt om droog te staan.maar probeer toch voor de rest van de week zo schoon mogelijk te eten.
            you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X