Hallo mensen,
Ik zit hier een beetje met een probleem... Ik zal zo duidelijk mogelijk zijn en zoveel mogelijk info geven zodat het voor jullie (hopelijk) makkelijk is om snel te zien wat ik fout doe.
Ik ben een jongen van 20 1m90 en weeg nu 90 kilo.
De afgelopen 2 maanden ben ik 15 kilo aangekomen door enorm veel te frituren/pizza/ etc etc. Dus ik woog eerst 75. Ik wil graag weer terug naar dit gewicht toe. (ongeveer, 80kilo is ook goed)
Mijn voedingsschema ziet er zo uit:
8:00 2 volkoren boterhammen licht besmeerd met becel light met en kipfilet/fricandeau
11:00 appel
13:00 2 volkoren boterhammen licht besmeerd met becel light en kipfilet/fricandeau
15:00 Sinaasappel
18:00 Stoommaaltijd AlbertHeijn (zitten 500-700 calorieën in)
21:00 een stuk fruit (met nog 1 volkoren boterham als ik honger heb)
23:00 slapen
Ik drink alleen koffie/thee zonder suiker en af en toe wat fris, maar wel light. en af en toe een glas water. snoep of snacks vermijd ik allemaal.
Sporten doe ik 3x per week en dat is per keer dan 20 minuten normaal fietsen 20 minuten gewichten en 30 minuten fietsen of joggen met een hartslag van 140-150.
Ik doe dit nu 2 weken achter elkaar en zie nog helemaal geen resultaat?
Moet ik gewoon geduld hebben of zien jullie gelijk al wat er aan mankeert?
alvast bedankt!
Ik zit hier een beetje met een probleem... Ik zal zo duidelijk mogelijk zijn en zoveel mogelijk info geven zodat het voor jullie (hopelijk) makkelijk is om snel te zien wat ik fout doe.
Ik ben een jongen van 20 1m90 en weeg nu 90 kilo.
De afgelopen 2 maanden ben ik 15 kilo aangekomen door enorm veel te frituren/pizza/ etc etc. Dus ik woog eerst 75. Ik wil graag weer terug naar dit gewicht toe. (ongeveer, 80kilo is ook goed)
Mijn voedingsschema ziet er zo uit:
8:00 2 volkoren boterhammen licht besmeerd met becel light met en kipfilet/fricandeau
11:00 appel
13:00 2 volkoren boterhammen licht besmeerd met becel light en kipfilet/fricandeau
15:00 Sinaasappel
18:00 Stoommaaltijd AlbertHeijn (zitten 500-700 calorieën in)
21:00 een stuk fruit (met nog 1 volkoren boterham als ik honger heb)
23:00 slapen
Ik drink alleen koffie/thee zonder suiker en af en toe wat fris, maar wel light. en af en toe een glas water. snoep of snacks vermijd ik allemaal.
Sporten doe ik 3x per week en dat is per keer dan 20 minuten normaal fietsen 20 minuten gewichten en 30 minuten fietsen of joggen met een hartslag van 140-150.
Ik doe dit nu 2 weken achter elkaar en zie nog helemaal geen resultaat?
Moet ik gewoon geduld hebben of zien jullie gelijk al wat er aan mankeert?
alvast bedankt!
Comment