What 2 use?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• What 2 use?

Hellow peepz,
    Ik wil vanaf maandag weer goed gaan eten en weer 4dgn p/week gaan sporten ipv 2 a drie dagen, MAAR.. ik wil jullie vragen wat ik wel en niet kan eten. Mijn doel is om droger te worden, maar niet te veel massa te verliezen. Ik ben nu ong, 84 KG en rond de 12% vet. Het hele gezin wil er aan meedoen we willen allemaal wat vet kwijt, dus als jullie suggesties hebben van wat we wel en niet kunnen/mogen eten, dan wordt dat vanaf maandag gekookt .
    En ooh ja... Ik heb gister 2 kilo whey-eiwitten gehad van me oom, op de deksel stond ten minste houdbaar tot 23-04-04. kan het kwaad om dat te gebruiken nog?
    Lookin' forward to hear from u. thnx in advance

Mike
    Get musled, or die trying...

-ga met zn allen goed ontbijten.
    -eet zo veel mogelijk volkoren produkten. En magere produkten zoals magere melk, mager vlees, etc.etc.
    -probeer 2 keer per week (vette) vis te eten
    -Geen frisdrank kopen, maak eerder een fruitdrankje.
    -Geen snoep kopen, als het niet in huis is kan je het ook niet eten.
    -bak vlees in olie niet in vast vet.
    -pittig eten blijkt mensen te helpen afvallen en je voelt je sneller vol
    -geen snacks of veel eten voor het slapen gaan
    -drink 2 glazen water voor grote maaltijden

denk dat dit al meer dan genoeg is om resultaat te merken. Je wilt natuurlijk genoeg eiwit binnen krijgen, dus je kan wat meer vlees nemen. Of tussen maaltijden een shake nemen. Post binnenkort anders eens wat je eet op een dag
    I live to end the game

Comment

Zijn hele goede adviezen van Adonis, ga je vast al een heel eind mee komen!  

Over die eiwitten, was die pot nog dicht of staat hij al een tijdje open?
      Dat spul is behoorlijk lang houdbaar dus zeker bij een dichte pot hoef je qua houdbaarheid niet in te zitten als het een maand of twee, drie over de datum is. Houdbaarheidsdata zijn per definitie aan de voorzichtige kant en hoe langer iets houdbaar is hoe meer rek erop zit.
      Was de pot al open of twijfel je koop dan nieuwe, zo duur is het ook weer niet en lijkt mij de ellende niet waard.  

Comment

Geopende pot meteen weggooien. Anders zou het geen probleem mogen zijn.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X