Wat moet ik eten om meer spiermassa te krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bedankt voor jullie enthousiaste reacties! Ik gebruik momenteel een keer per dag een shake en op trainingsdagen soms twee.

De lijnzaadolie heb ik nog niet gebruikt maar dat ga ik zeker nog wel proberen. Wat betreft voeding eet ik wat meer rosbief en kip/kalkoenfilet.

Verder ben ik nog van plan om een dagje in de week meer te gaan trainen. Jullie horen nog van mij

greetz Gijs

Comment

Vandaag heb ik weer wat proteine gekocht voor mijn shakes (promax 85 van mdouble you).

Nu was mijn bedoeling om daar lijnzaadolie bij te doen. Alleen ik ben al een tijdje op zoek naar deze olie maar kan hem nergens vinden.

Ik ben al bij de edah, albert hein, super de boer en de plusmarkt geweest. Nu vroeg ik me af waar jullie dat spul halen?

greetz Gijs

Comment

ik sluit me aan bij 3XL, als je zijn stats bekijkt dan heeft hij een heel snel metabolisme en kan hij gerust 2-3 keer per week pizza of mc donalds eten, van enkel schoon voedsel te eten gaat hij niet groeien

grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]Nu was mijn bedoeling om daar lijnzaadolie bij te doen. Alleen ik ben al een tijdje op zoek naar deze olie maar kan hem nergens vinden.

Ik ben al bij de edah, albert hein, super de boer en de plusmarkt geweest. Nu vroeg ik me af waar jullie dat spul halen
          Je moet gewoon bij je plaatselijke reform winkel kijken daar hebben ze het zker weten.
          En als ik jou was zou ik stuk of vier hele eieren elke dag eten zitten gezonde vetten in en best veel calorien.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

[QUOTE=[b]Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 13 2004,08:38)][quote]
            Je moet gewoon bij je plaatselijke reform winkel kijken daar hebben ze het zker weten.
            En als ik jou was zou ik stuk of vier hele eieren elke dag eten zitten gezonde vetten in en best veel calorien.Mag ik vragen wat een reform winkel is? Hier in de buurt (veldhoven) heb ik er nooit een zien zitten.

Eieren eet ik meestal in het weekend. Als ik naar mijn werk ga eet ik meestal magere kwark en bij het ontbijt en voor dat ik ga slapen een shake.

Comment

Een winkel waar ze allerhande natuurlijke producten verkopen.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wat moet ik eten

Hallo, allemaal

ik heb een paar vraagjes.
                ik eet nu wat ik wil eten en dat is niet goed.
                wat is het beste wat ik kan gaan eten van s'ochens tot s'avonds.
                ik train 5 dagen per week na me werk en als ik klaar ben met trainen.
                dan ga ik eten. meestal is het nog ongezond eten ook pizza enzo.
                kan iemand voor mij een eet schema maken?
                en waar haal ik de eiwitshakes of moe je die zelf maken?
                kan iemand mij helpen.

b.v.d. gr kevin

Comment

Je moet je eerst voorstellen en dan pas zul je reacties krijgen op je vraag.
                  Ook best je eigen topic maken.

Comment

Kan iemand mij vertellen hoe ik zelf zo'n topic/discussie kan starten en hoe ik me voor kan stellen..?
                    Ik weet niet hoe het werkt namelijk..

Thanks

Comment

woooow. bump. Klik op nieuwe discussie in het juiste deel van het forum
                      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Justsomeone View Post
                        Kan iemand mij vertellen hoe ik zelf zo'n topic/discussie kan starten en hoe ik me voor kan stellen..?
                        Ik weet niet hoe het werkt namelijk..

Thanks
                        fail irl....

Comment

Voor de 2 anderen die willen meeliften op dit topic. Linksboven in het forum staat een mooi knopje met nieuwe discussie/thread/iets dergelijks. Stel je daar voor en vermeld wat over jezelf (je doelen, je behoefte, etc) en vraag zeker niet naar wat je moet eten. Niemand die je dan helpt bij zo'n vraag. Ga juist eerst zelf kijken in de stickies, probeer een schema te maken zoals de ts hier en vraag dan wat er beter kan.

Aan de ts: Is het wel slim om creusli zo laat nog te eten. Zitten veel kh in dacht ik en das niet echt geschikt als je daarna gaat slapen. Je kan ze niet meer gebruiken waardoor het toch vooral als vet wordt opgeslagen. Indien je kh zoekt voor direct na de training zou ik toch meer gaan voor dextrose of een banaan.

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                            Aan de ts: Is het wel slim om creusli zo laat nog te eten. Zitten veel kh in dacht ik en das niet echt geschikt als je daarna gaat slapen. Je kan ze niet meer gebruiken waardoor het toch vooral als vet wordt opgeslagen. Indien je kh zoekt voor direct na de training zou ik toch meer gaan voor dextrose of een banaan.
                            Aangezien de TS zijn vraag in 2004 gesteld heeft, vermoed ik dat zijn eetpatroon inmiddels wel wat veranderd is.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X