Dikker gezicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    Holy shit... was die reactie gemeend?
    Euhm... ik snap de verbazing niet helemaal.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Euhm... ik snap de verbazing niet helemaal.
      Ik las onderstaande zin en kreeg even de slappe lach omdat ik me voorstelde dat je als sportman (als sport vrouw zou ik het ook niet helemaal snappen) voor de spiegel zou zitten en een beetje aan je haar zit te frunneken, of met kleding wat te gaan stylen, om je gezicht wat te volumeren alvorens bijvoorbeeld naar de gym te gaan. Maar misschien is mijn humor even een zijweg ingeslagen.

De zin:

"Je kan wel met behulp van kapsel en kleding heel veel doen om je gezicht boller te laten lijken"

Comment

@Phoenix:

Ik snap je link met naar de sportschool gaan niet.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          @Phoenix:

Ik snap je link met naar de sportschool gaan niet.
          ik had ook het woordje "bijvoorbeeld" er voor gezet maar daarnaast, ik heb een wat levendige fantasie.

Comment

Ik vrees dat je je erbij neer moet leggen.
            Ik heb hetzelfde en ben van een smal gezicht naar een zeer smal gezicht gegaan.
            Maar om weer wat bollere wangetjes te krijgen, zal ik overal vet moeten verzamelen en noway dat ik daar voor ga.
            Dus als men opmerkingen maakt, glimlach ik vriendelijk en denk aan mijn strakkere buikje.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ts mag ook even langskomen bij en ruzie zoeken, reken maar dat je een paar weken met een bolle kop rondloopt.

Je komt dit soort topics wel wat vaker tegen, ts gaf zelf het antwoord al op zijn vraag. Dus als je het weet doe er dan wat mee.
              Als je droger wordt raak je vocht en vet kwijt, overal dus ook in je gezicht. Leg je er bij neer.

En wat Pinada zegt kan je ook wat mee doen. Haar er af, kleding wat strakker langs je schouders en rechtere lijnen naar beneden toe, dan lijkt het hoofd boller.
              30 jaar geleden ging mijn haar er ook altijd af, stekeltjes, dan vond ik m'n kop er ook bruter uitzien.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Met camouflage verf horizontale strepen op je gezicht maken. Lijk je ook dikker

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Hahaha Falstyr,..tijgertje.....

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Foto!!!!
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Foto!!!!
                      Falstyr met tijgerprintje? Dan log ik uit.
                      Doe dus maar niet Fal. Hou je gewone kleren maar aan.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Falstyr met tijgerprintje? Dan log ik uit.
                        Doe dus maar niet Fal. Hou je gewone kleren maar aan.

Nou, ik ben er best benieuwd naar. Volgens mij staat hem het énig!

Comment

Falstyr maakt altijd verticale strepen op zijn gezicht.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X