nootjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nootjes

mannen,

ik wil om aan mijn dagelijkse vetten te komen cashew nootjes gaan eten voor mijn laatste maaltijd samen met kwark

mijn vraag is hoeveel gram is een handje vol nootjes en hoeveel zou ik moeten nemen?

alvast bedankt
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Koop een keukenweegschaal bij de Blokker

5 a 10 euro

het zal je leven veranderen.

Comment

Originally posted by richard21 View Post
      mannen,

ik wil om aan mijn dagelijkse vetten te komen cashew nootjes gaan eten voor mijn laatste maaltijd samen met kwark

mijn vraag is hoeveel gram is een handje vol nootjes en hoeveel zou ik moeten nemen?

alvast bedankt
      Toevallig staat mijn zakje cashewnootjes nu bij me, staat op 1 handje is circa 30gram.
      Hoeveelheid hangt van je schema af

Comment

termen als 'handje' en 'portie' heb je vrij weinig aan imo.

Comment

Wanneer is deze laatste maaltijd? Want ik kan je sws niet aanraden om vlak voor het slapen naast je kwark, ook nog eens nootjes te gaan nemen. Je kunt ze beter gewoon overdag als tussendoortje nemen.
          "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Wanneer je 's avonds traint kan je laatste maaltijd ook vlak na de training zijn he.

Comment

bij de aldi hebben ze deze week de keukenweegschaal in de aanbieding. Zag het in het krantje staan!

Comment

FUCK MIJN NOTEN VERGETEN te kopen

Comment

Originally posted by BdeB View Post
                  Wanneer is deze laatste maaltijd? Want ik kan je sws niet aanraden om vlak voor het slapen naast je kwark, ook nog eens nootjes te gaan nemen. Je kunt ze beter gewoon overdag als tussendoortje nemen.
                  ik zie het probleem niet? vetten zorgen juist voor een vertraagde eiwitopname, zodat je langer in je slaap bezig bent.

Comment

Wat STED zegt,
                    Cashewnoten ongezouten met kwark voor slapen gaan is perfecte combinatie

Comment

Vet + eiwit voor het slapen is goed. mits de vetten in je schema passen. dat kan kwark met noten zijn (maarja als je vetten savonds wil bij je kwark, waarom neem je dan uberhaupt magere kwark die zwaar bewerkt is, om vetten eruit te halen. neem dan volle kwark en geen noten. en begin aub niet over vetten uit noten zijn beter, want dat zijn ze niet).

tonijn + olijfolie, omelet, roerei, een casseine shake + 50g 88% cacao chocolade (das hooguit 5g carbs, en is nog minder dan de carbs in je bakje kwark), etc etc. het is allemaal goed.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zorg er gewoon voor dat ik om de zoveel dagen een bakje of een zakje nootjes opheb, heb ik geen weegschaal voor nodig.

Comment

dat dacht ik dus ook!! maar oke 1 handje dus ongeveer 30 gr bedankt hiervoor
                          If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

ik doe altijd 20 gram is 20 noodjes

Comment

Waarom gokken, als je het precies kan weten met een weegschaal?
                              Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X