koolydraten of vetten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • koolydraten of vetten

    in principe moet je in de avond voor het slapen zoveel mogelijk van de nog benodigde energie uit eiwitten halen.

    soms heb ik nog teveel energie nodig om alleen uit eiwitten te halen. (bv. zo'n 800kcal) wat is dan het beste de overige energie uit Koolydr. of vetten?

    dus boterham of noten.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

  • #2
    je moet gewoon aan je macros komen. dus dat is afhankelijk van wat je de rest van de dag hebt gegeten.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

    Comment


    • #3
      ben ik niet helemaal mee eens (komt niet vaak voor dyno).

      Voor het slapen gaan zal ik eerder kiezen voor vet dan carbs(proteine natuurlijk altijd).

      Comment


      • #4
        Ik zou persoonlijk magere kwark met wat noten eten. Waarom zorg je niet gewoon dat je overdag genoeg hebt gegeten?
        "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

        Comment


        • #5
          Hangt af van je dagtotaal in macros & wanneer je hebt getraint.
          Je kan beter zorgen voor een goed schema waar je je maaltijden meer verdeelt over de dag.

          Als je op gevoel eet: heb je laat getraint, eiwitten en KH, heb je niet getraint of vroeger op de dag, eiwitten en vetten.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

          Comment


          • #6
            ja en het met BdeB eens.
            gwoon bakje kwark met noten of met brood

            Comment


            • #7
              Originally posted by Train_Hard View Post
              ja en het met BdeB eens.
              gwoon bakje kwark met noten of met brood
              bakje kwark met noten goed, brood niet goed.
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X