Ik zoek een goede vervanging voor protein bars / eiwitrepen.
In mijn normale eetschema zit er een protein bar (samen met een banaan) voor mijn 2 maaltijd van de dag...rond 11:30.
Maar hoe makkelijk en lekker die dingen ook zijn, vind ik ze toch wel duur.
Heb nu de Protein Bite (25gr. eiwit) via XXLnutrition. Een doos van 25 stuks in €39,-
Nou zoek ik een goeie vervanger hiervoor die ik ook kan meenemen naar het werk/school. Dingen als havermout of een stuk kipfilet meenemen ga ik dus echt niet doen en tonijn op brood ga je te veel ruiken denk ik.
Persoonlijk zat ik te denken aan de Complex carb gainer van XXL.
Heeft iemand dus nog een goede protein bar vervanging met ongeveer dezelfde voedingswaarden.
PS: De voedingsverhouding van mijn schema zijn 40/40/20.
Caloriebehoefte = 3100 bulk / 2450 cut
Ben net begonnen met cutten om mijn vetpercentage te verlagen.
In mijn normale eetschema zit er een protein bar (samen met een banaan) voor mijn 2 maaltijd van de dag...rond 11:30.
Maar hoe makkelijk en lekker die dingen ook zijn, vind ik ze toch wel duur.
Heb nu de Protein Bite (25gr. eiwit) via XXLnutrition. Een doos van 25 stuks in €39,-
Nou zoek ik een goeie vervanger hiervoor die ik ook kan meenemen naar het werk/school. Dingen als havermout of een stuk kipfilet meenemen ga ik dus echt niet doen en tonijn op brood ga je te veel ruiken denk ik.
Persoonlijk zat ik te denken aan de Complex carb gainer van XXL.
Heeft iemand dus nog een goede protein bar vervanging met ongeveer dezelfde voedingswaarden.
PS: De voedingsverhouding van mijn schema zijn 40/40/20.
Caloriebehoefte = 3100 bulk / 2450 cut
Ben net begonnen met cutten om mijn vetpercentage te verlagen.
Comment