tijdnood m.b.t voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tijdnood m.b.t voeding

Heey jongens,

ik heb een vraag over vandaag. IK ben nu net wakker, 12 uur. Heb mijn ontbijt gegeten(kh+eiwit)

Vervolgens kom ik er wel achter dat ik om 5 uur moet gaan werken tot ongeveer 10 uur. Maar ik heb dan geen genoeg tijd om me maaltijden te eten.

Maaltijd1: ontbijt
    maaltijd 2: eiwit+kh
    maaltijd 3: eiwit
    maaltijd 4: avondeten+vetten
    maaltijd 5: langzame eiwitten+nootjes+kaneel

Maaltiijd 2 tm 4 moet ik dus ergens plaatsen op de dag. Kan ik mijn avondeten bijvoorbeeld ook na me werk eten? of heb ik dan teveel kh savonds i.v.m met mijn cut. En vlak voordat ik moet werken, hoe zorg ik voor genoeg voedingsbehoeften. Heb ook geen tijd om daar echt pauze te houden aangezien ik pizza's bezorg.

Potjes op voorhand klaarmaken zo in tubberware potjes, de dag voordien klaarmaken en in de frigo... shakes kan je ook zakjes of potjes pakken met daarin whey poeder + brinta en water kan je in een flesje meenemen , of kwark ofzo kan best vereist beetje moeite jammer genoeg ik ga het zo doen als ik school heb om mijn 18 weken cut goed te doen

Comment

Avondeten nu pakken als 2de maaltijd,mltd 3 net voor je werk, mltd 4 meenemen naar je werk en in je pauze eten, dan de laatste mltd 5 na je werk.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ik heb geen pauze , stond al in mijn beschrijving. Is het niet handig om gewoon kwark te eten voordat ik ga werken(blijft 7 uur in je lichaam). En moet ik nou mijn avondeten voor of na werk ete?

Comment

Waarom zou je in die 5 uur niet kunnen eten dan?
          En avondmaaltijd kan idd goed voor het werken.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

omdat ik aan een stuk door blijf doorwerken en geen tijd ervoor heb om te eten. Het is je pakt een bestelling en loopt de deur uit en zo blijft het doorgaan.

Comment

Ik zou me er niet te druk om maken, het enige waar je rekening mee dient te houden is je eiwitten, voor het andere: hoeveelheid gaat vóór het tijdstip en eet je te weinig dan eet je morgen wat meer.
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

oh k, ik denk dat ik gewoon even een bak kwark neem en dan zit het wel goed.

Bedankt voor jullie hulp.

Comment

Even bij je baas aankloppen met de CAO. 5 uur aan een stuk werken zonder pauze mag niet
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Dan zegt tie, wat is CAO

Comment

lol je smokkelt gwn een tasje mee dat op je rug kan en eet onderweg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X