havermout vs brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• havermout vs brinta

zelf eet ik 's morgens brinta, maar heb gemerkt dat een aantal havermout verkiezen boven brinta...

is havermout (evt aangevuld met whey voor de eiwitten) een betere/verstandigere keuze en zo ja waarom?
    I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Minder suikers en een lagere glycemische waarde.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Brinta bevat toch juist minder suikers en meer KH?

Meer vezels ook nog.

Comment

havermout is in mijn opinie ietsje beter. maar brinta zit wel heel erg dicht in de buurt. en ik denk niet dat men het verschil heel erg zal merken als men wisselt van keuze.

ik verkies havermout vooral voor de smaak.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ik krijg havermout niet weg dus voor mij is het brinta. en ik meen dat er in havermout iets meer vet zit?

Comment

ik wissel het af. op sportdagen havermoutvlokken. Op rust dagen een genix shake waarin brinta beter past dan havermout.

Comment

Sinds een tijdje havermout, ik vind het heerlijk. Lekkerder dan Brinta, dat wordt sneller zo'n dikke brij.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

verschil in suikers is verwaarloosbaar?
                I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

havermout per 100g:
                  370 kcal
                  eiwit 14g
                  koolhydraten 59g
                  waarvan suikers 0.7g
                  Vet 7g
                  waarvan verzadigd 1.5g
                  vezels 10g
                  natrium 0.01g

brinta per 100g:
                  347 kcal
                  eiwit 11g
                  koolhydraten 65g
                  waarvan suikers 4g
                  Vet 2.1g
                  waarvan verzadigd 0.5g
                  vezels 10.5g
                  natrium 0.2g

qua vitamines en mineralen bevatten ze allebei vrij veel van de B vitamines, ijzer, zink magnesium. de een heeft weer wat meer van het een, en de ander weer wat meer bij het andere.

punt voor havermout: brinta bevat 500% meer suiker als havermout
                  conclusie: beiden zijn gewoon zeer goed.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Lekkerder dan Brinta, dat wordt sneller zo'n dikke brij.
                    lol, das juist heerlijk

Comment

havermout heeft echter nog een aantal gezondheidsvoordelen die brinta niet heeft.
                      ik kies havermout vooral boven brinta vanwege de smaak.

zie artikel.
                      Superfoods: Havermout - Gezond en Fit
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Allright..toch es havermout proberen dan

Thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X