honger in de bulk.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• honger in de bulk.

hey allemaal,

ik heb ondergewicht en moet best veel aankomen.(ongeveer 8 tot 10 kilo ondergewicht, vrij stevige bouw).
    nu wil ik dit zoveel mogelijk in spiermassa. het is dus verstandig niet meer dan 500kcal boven behoefte te zitten. toch? dan zet je veel vetmassa aan.

nu is het probleem dat mijn onderhoud 2500kcal is ik zou dus ongeveer 3000kcal moeten nuttigen.
    maar ik heb vaak honger. terwijl ik meer nuttig dan ik nodig heb voor onderhoud.
    gek toch?

of zou het kunnen dat mijn energiebehoefte totaal niet klopt en ik veel meer nodig heb dan 2500kcal zoals berekend??
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Wanneer je gewend bent aan je zes maaltijden per dag zul je ook in de bulk honger krijgen ja

omdat je stofwisseling constant actief is.

Comment

als je gewicht toeneemt met 1-1.5 kilo per maand zit je wel goed qua kcal. kom je niet of nauwlijks aan met de hoeveelheid die je eet, dan moet je meer gaan eten.

als je honger blijft hebben. overweeg dan om meer groenten te eten. een pondje per dag ofzo. meer eieren en vlees als eiwitbronm, en minder kwark en zuivel. vlees en eieren zijn moeilijker verteerbaar en houden je langer vol. als je nog boterhammen eet, probeer die dan eens te vervangen voor brinta/havermout.

succes
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hangt er ook wel vanaf wat je eet.
        Van eiwitten krijg je niet zo snel honger, en van suikers juist wel. Daar eet je ook makkelijker veel van weg.
        En vetten, tjah, die hebben gewoon vrij veel kcal.

Comment

dat is oo het rare.
          ik eet minstens 500 gram groente per dag.
          erg weinig suiker. (alleen uit zuivel, groente enz.)
          en minstens 3x mijn lichaamsgewicht aan eiwitten. en veel gezonde vetten uit noten en vis enzo.

misschien is het gewoon omdat ik ondergewicht heb en dat mijn lichaam daarom altijd energie vraagt al is er op dat moment genoeg beschikbaar.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X