Pasta met bruine suiker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pasta met bruine suiker

Ik vroeg me af wat jullie denken van het 'ideale wielrenners' eten? Ze eten vaak pasta met bruine suiker zo'n 2a3uur voor ze gaan trainen.

Nu dacht ik dat pure suiker toch niet echt een ideale voedingsbron is? Of ben ik daar mis in? Het is maar omdat ik dit nog nerges in een voedinssschema ben tegengekomen (toch niet gewoon pure suiker).

Ik ben zelf fervent wielrenner/tennisser. Vinden jullie dat een goeie maaltijd om te eten voor de training/match of raden jullie me toch iets anders aan?

Alvast bedankt
    Last edited by 0rt3x; 08-01-2011, 10:50.

Het lijkt me wel een maaltijd die een mega boost aan energie zal geven.
    Probeer het en ondervindt het, als je dan later je bevindingen plaatst?

Maar er zijn erg veel dingen die door topatleten gedaan worden die door beginners en recreanten als onzin worden bestempeld, dus.....enige wat je dus kan doen is gewoon uitproberen. Dan weet je of het werkt en wellicht dus waarom ze iets doen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

dat lijkt me dus niet te eten hé. suiker over je pasta smijten verplaats n sausje

Comment

Mischien voor het wielrennen waarbij je enorm veel verbrand..

Zou het zelf niet doen voor mn krachttraining. Slecht voor tanden en hoef zowieso geen pure suiker

Comment

Zie niet in wat het probleem verder is aan die suiker? Word juist alleen maar makkelijker omgezet naar glycogeen, als ik het goed heb. Maar goed er zijn inderdaad zat alternatieven en dus is het niet per se nodig.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X