junkdag.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• junkdag.

hey allemaal,

is het zo dat de meeste op dit forum een junkdag hebben? ik persoonlijk hou me 7 dagen in de week elke dag van het jaar aan mijn schema, met uitzondering van dagen dat het echt niet anders kan.

hoe zit dit met jullie?? junken jullie er allemaal 1 dag per week op los??
    en waarom? houden jullie anders niet vol? ik namelijk prima.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Ik heb ooit een keer gelezen dat als je 1x per week een junkdag doet, dat je lichaam niet helemaal gewend raakt aan heletijd gezond eten, waardoor je lichaam beter reageert op die 6 dagen dat je wel gezond eet...
    Weet niet of dit klopt? Hoor het wel hier denk ik bij andere reacties.

Comment

Is toch alleen tijdens de cut?

Comment

Ik eet in de weekenden standaard minder. Heb geen zin om te eten. Ben dan ook met andere dingen bezig waardoor ik de tijd uit het oog verlies. Door de weeks op het werk heb je steeds pauzes waardoor je herinnerd wordt te moeten eten.

Comment

Mijn maag herinnert mij vanzelf wel dat ik moet eten.

Comment

Ik junk iedere dag.

Comment

is denk ik per persoon afhankelijk. Ik merkte dat wanneer ik junkde, ik het boekje te buiten ging om het zo maar te noemen. Als ik eenmaal begonnen was, was er geen eind aan. Zo deed ik al het werk van de 6 andere dagen teniet, omdat ik gewoon bleef hangen. ( ik zit in de cut )

Vandaar dus geen junk meer voor mij. Al doe ik het laatste dagen wat minder strikt volgens schema, maar zorg altijd dat mijn cal intake onder behoefte is en dat ik aan m'n eiwitten kom.

als ik merk dat ik stagneer dan eet ik weer strakker volgens schema.

Comment

Het is denk ik meer mentaal belangrijk om te junken. Het helpt je je dieet wat beter vol te houden. Maar je hebt ook zat mensen die geen verlangen hebben naar junk en die dus geen junkmeals nemen. Junkmeals leveren wel makkelijk veel calorieeen, dus het kan wel eens handig zijn. Maar over het ALGEMEEN geniet schoon eten de voorkeur. Bij de profs sowieso..
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X