Te veel voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by El Magico View Post
    Maar mijn punt is, ik wil 1 keer in mijn leven ff goed droog zijn, dat de 6-pack zichtbaar is. Dit heb ik nog nooit gehad. Ik weet zeker dat als ik resultaten begin te zien, dat mijn motivatie een enorme boost krijgt. Zoals je ziet is mijn middel nog lang niet slank en moet ik wat vet verliezen op mijn core om een slanke taille te krijgen. Dus echt zo'n V-shape figuur. Dit gaat alleen lukken met een cutdieet denk ik.
    Duidelijke motivatie. Bedenk wel dat een V-shape niet alleen afhangt vaneen slank middel, maar ook zeker van een brede rug, borst en schouders. Met een cut dieet ga je dat vet wel verliezen.

    Originally posted by El Magico View Post
    Ik hoop een keer in de zomer er echt goed strak en droog erbij te lopen. Daar heb ik nu nog een maand of 6 voor, dat moet wel lukken met de juiste disipline.
    Als ik dit nog een week of 6 volhoud met 4x per week KT in combinatie met dit cutdieet, dan heb ik toch zowel gewonnen in spiermassa en ook een kilo of 3 aan vet verloren
    Als je het goed doet moet dat wel lukken. Zeker als je een beginner bent.
    Succes! Hou ons op de hoogte!

    Comment


    • #17
      wat erik zei mbt spiermasa aankomen, en dat dan je vet% automatisch lager komt, door de verhoging van spiermassa tov vetmassa klopt enigzins wel, maar aan de andere kant ook totaal niet.

      voorbeeldje:
      je weegt 80 kilo 20% vet.
      vetvrije massa = 64 kilo
      vetmassa = 16 kilo

      stel je wint in een half jaar 6 kilo spiermassa erbij:
      nieuwe gewicht 86 kilo.
      vetvrije massa = 70 kilo
      vetmassa = 16 kilo
      nieuwe vet% = 18.6%

      je hebt dan in een half jaar je vet% met 1.4% verlaagt (wat erg weinig is, en met normaal cutten doe je dit in 3 weekjes).

      en zelfs deze berekening is gewoon niet echt relevant. want ook al bulk je heel clean, en is je voeding echt top. dan pak je toch wel een 20-25% vetmassa bij de spiermassa die je wint.

      en als je dan gaat rekenen, dan zal je vet% uiteindelijk nog steeds rond de 20 en misschien wel 21% zijn.
      ------------------------------

      meer spiermassa bouwen als je je vet% wilt verlagen vind ik dan ook grote lariekoek. meer spiermassa heeft wel het voordeel dat je meer kcal verbrand.

      tevens heeft bulken een positief effect op de stofwisseling en cutten een negatief effect op de stofwisseling. dus na 8 weken cutten, zou een korte bulk periode wel een aanrader zijn, om stofwisseling weer maximaal te krijgen. en tevens kun je indeze korte bulk wat spiermassa erbij kweken.
      -------------------------------------

      @ jou fotos. ik denk 18-19%. mijn advies: 8 weken cutten, 4 weken 250 kcal boven onderhoud clean bulken, dan nog eens 8 weken cutten.

      dan zou je vet% toch zeker rond de 12% moeten zijn, en zou het vet rond je middel grotendeels weg moeten zijn. misschien nog geen superstrakke ripped sixpack, maar de lijnen zijn wel goed zichtbaar.

      en je mist wel flink wat massa om een goed athletisch fysiek te krijgen. dus op lange termijn zul je toch ook flink wat massa op moeten bouwen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

      Comment

      Sidebar top desktop

      Collapse

      Actieve discussies

      Collapse

      Working...
      X