zalm na training?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zalm na training?

hallo allemaal,

ik neem rond 10 uur tussendoor elke dag 2 broodjes gerookte zalm.
    ik doe behalve aan krachttraining in de avond ook 3X per week in de ochtend aan cardio(10 km hardlopen). na het trainen is het belangrijk genoeg eiwitten te nemen en bij cardio ook genoeg koolydraten. als ik in de ochtend hardloop neem ik daarna dus mijn broodjes zalm, dus bevatten genoeg eiwitten en koolydraten maar ook veel gezond vet.

is het goed, niet goed of maakt het niet veel uit dat deze maaltijd relatief redelijk veel vet bevat?

2 broodjes zalm:
    320 kcal
    E- 28gram
    K- 20gram
    V- 12gram

alvast bedankt.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Geen probleem lijkt me.

Comment

zijn gezonde nuttige vetten..dus blijven eten..

Comment

of dat goed is, is afhankelijk van de soort cardio, en met welk doel je die cardio doet.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dus gerookte zalm is goed,ook as je gelijk de hele inhoud van het pakje op een broodje legt en opeet?
          Als ik het goed begrijp zijn dit dus alleen gezonde vetten,en geen slwchte vetten??

Comment

Maar vetten vertragen toch je stofwisseling?

En na je training wil je juist gebruik maken van je snelle stofwisseling.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              waar haal je dat vandaan?
              dat is volgens mij grote onzin.

en ja zalm bevat gezonde vetten. dat weet je toch wel.
              hoeveel wordt er welniet gehamerd op regelmatig vette vis consumptie.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik sla gelijk een rookton in,en ga per direct 1x in de maand zeevissen mjammie!!!

Comment

Originally posted by Viranelly View Post

En na je training wil je juist gebruik maken van je snelle stofwisseling.
                  vetten vertragen niet je stofwisseling, vetten vertragen de opname van andere voedingsstoffen zoals die van eiwitten en koolhydraten. Dit wil je juist niet na je training, omdat je dan snel eiwitten en koolhydraten beschikbaar wilt stellen aan je lichaam..
                  "Straight outta gym"

Comment

Ik verwarde stofwisseling per ongeluk met spijsvertering maar7en8

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X