Kwark in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark in de cut

Ik eet elke avond 500g magere franse kwark, ongeveer een uurtje voor ik ga slapen. Mijn voedingsschema bestaat uit 180g eiwit per dag. Nu merk ik dat die kwark me echt zwaar gaat tegenstaan en ik zie er wat duf uit. Volgens mij komt dit door de kwark. Verder heb ik het gevoel dat me buik echt zwaar uitzet. Als ik hem helemaal ontspan dat lijk ik wel een zwangere vrouw.

Is die kwark wel een goed product voor een cut? Natuurlijk moet je gewoon zorgen voor een Kcal tekort, en dat doe ik ook elke dag, maar kan je kwark beter niet schrappen voor iets anders?
    Failure is your friend

Originally posted by El Magico View Post
    Ik eet elke avond 500g magere franse kwark, ongeveer een uurtje voor ik ga slapen. Mijn voedingsschema bestaat uit 180g eiwit per dag. Nu merk ik dat die kwark me echt zwaar gaat tegenstaan en ik zie er wat duf uit. Volgens mij komt dit door de kwark. Verder heb ik het gevoel dat me buik echt zwaar uitzet. Als ik hem helemaal ontspan dat lijk ik wel een zwangere vrouw.

Is die kwark wel een goed product voor een cut? Natuurlijk moet je gewoon zorgen voor een Kcal tekort, en dat doe ik ook elke dag, maar kan je kwark beter niet schrappen voor iets anders?
    misschien ben je lactose intollerant, en verdraag je zuivel producten niet zo goed. vervang de kwark eens voor 200g kipfilet, en kijk of je dan geen problemen hebt.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by El Magico View Post

heb weer precies hetzelfde.. ook al in een ander topic van je herken ik de problemen. Misschien zijn wij inderdaad wel lactose intolerant wat dyno zegt
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

doe wat ik doe neem een blikje tonijn op Water /Naturel voor je gaat slapen lekker en gezond

Comment

tonijn lekker?

kwark is 10x lekkerder en ook gewoon gezond, alleen door de suikers minder verstandig in de cut.
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Karwan View Post
            doe wat ik doe neem een blikje tonijn op Water /Naturel voor je gaat slapen lekker en gezond
            Het punt is, zo'n blikje tonijn heb ik al in me schema zitten in de middag. Kwark nog niet, en ik heb gelezen dat je zoveel mogelijk verschillende bronnen van eiwit moet hebben. Dus ik denk dat ik gewoon doorga met de kwark en die bak gewoon naar binnen stauwen. Misschien dat het na een tijdje wel weer weggaat. Zo niet kan ik het inderdaad altijd nog vervangen door 200g kipfilet oid.
            Failure is your friend

Comment

Jong ik vind tonijn 10x lekkerder en ik geniet er elke avond van en anders neem een caseine shake voor het slapen met time released ik gebruik dat ook momenteel van boyenfitshop smaak cookey and cream pff zo lekker

Comment

agjah over smaak valt niet te twisten.
                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik bik altijd kwark in mijn cut, niets aan het handje.

Maar ik zou idd eens kijken of je niet lactoseintolerant bent zoals Dyno zegt.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

hoe kan je dat kijken of je dat bent?

Comment

Ik dacht dat als je lactose-INTOLERANT ben je heel fel moest schijten als je lactose in je lichaam krijgt...kan mis zijn

Comment

Ik denk dat testen met andere lactose houdende producten en overleggen met de doctor het beste is.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                          hoe kan je dat kijken of je dat bent?
                          Je zou kunnen beginnen het 3 dagen niet te nemen en zien wat het doet vanaf de 3e dag. Normaal zouden de symptomen dan moeten verdwijnen.
                          Als je dan vanaf dag 4 weer neemt dan komt het dubbel zo hard terug en weet je dat je er helemaal vanaf moet blijven. Of veel minder nemen.

Als je denkt dat je de kwark niet goed verdraagt als je het zo laat neemt, neem het dan overdag en wat minder. Neem een stuk kipfilet of (gebakken) eieren ipv kwark als je zo nodig wat moet hebben voor het slapen.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Als je echt lactose-intolerant merk je dat dus niet alleen bij kwark maar bij elke bron van lactose.. En dit merk je echt wel
                            Mijn moeder heeft er bijvoorbeeld al 2 dagen last van als ze een toastje opheeft waar in dat toastje toevallig melkpoeder zat..

Comment

Originally posted by Demandi View Post
                              Als je echt lactose-intolerant merk je dat dus niet alleen bij kwark maar bij elke bron van lactose.. En dit merk je echt wel
                              Mijn moeder heeft er bijvoorbeeld al 2 dagen last van als ze een toastje opheeft waar in dat toastje toevallig melkpoeder zat..

Klopt, ik bedoel dan ook alle melkproducten 3 dagen laten staan, niet alleen de kwark, als je het wil testen.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X