Is dit voldoende?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit voldoende?

Ik heb een voedingsshema opgesteld en met 3 shakes per dag erbij kom ik op 3000kcal en 140 gram eiwitten.

Dit komt neer op 6 maaltijden per dag.

De shakes worden bij een maaltijd opgenomen.
    De 1ste bij het ontbijt
    De 2de na 4uurtje of training
    De 3de een uurtje voor slapen gaan.

Mijn gewicht is 67kg en ik ben 1.79m.

Is dit voldoende om snel massa te kweken en hoeveel kcal. heb ik eigenlijk nodig voor mijn gewicht en lengte?

Maar leuk 6 maaltijden per dag.. Wat eet je dan in die 6 maaltijden...

Alleen wweten dat jij 3 shakes drinkt en 6 maaltijden kan er weinig van gezegd worden. Denk je ook niet.

Comment

En 140 gram eiwitten is ook niet echt bijzonder veel...

Comment

Zo weten we niet veel he speedy wat jij zoal eet per dag, 3000kcal lijkt me nogal aan de weinige kant, denk dat je eerder naar de 3500 zult moeten gaan, 140gram eiwitten is ook maar op het randje beter zou 200 gram zijn.

grtz
        stil growing

Comment

Het is voor mij moeilijk te zeggen wat ik allemaal eet op een dag daar ik in vol continu werk en dus ook s'nachts moet werken zal dat de ene dag meer brood en beleg zijn dan de andere.
          Bovendien heb ik op het werk maar 30min. pauze op 8 uur dus probeer dan maar eens op z'on korte tijd zoveel binnen te krijgen.
          Het zou misschien beter zijn dat ik niet meer eet en 8 shakes per dag drink dan kom ik op 5000 kcal per dag.

Comment

Beter zijn dat je anders eet.. want met 8 shakes kom je er zeker niet als je slecht eet.

Comment

Heel veel eten in 1 keer is ook erg slecht...

Je eten verdelen over 6 maaltijden ofzo. Ik heb op mijn werk makkelijk want kan gewoon eten achter mijn bureau. magnetron staat er ook.

Maar je moet toch wat beters verzinnen.

Comment

probeer gewoon uw eigen ding als ge geen tijd krijgt om te eten tijdens u werk neem dan ne weightgainer(ik had bij mijn vorig werk ook maar 25 min. om te eten, iedereen weet dat 6x perdag eten veel beter is maar als het voor u niet haalbaar is zijt ge er nix mee als ze zeggen dat ge toch 6 a 7x per dag moe eten.

ik kon het vroeger ook ni en ik ben toch wel bijgekomen met shakes en 4x per dag eten.

groeten

kleine

Comment

Je kan toch ongeveer aangeven wat je zoal eet neem ik aan?

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X