Help !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help !!

Hoi mede BB'rs
    ik heb laatst flink wat geruzied met mijn ouders omdat ze zeggen dat ik te mager begin te worden en bleekjes .. ik snap niet waarom .
    ik fitness al 9maanden + met een goede training schema en ik ben in het begin periode veel gericht op afvallen ik woog toen ik begon 65 kilo 1,72cm en met een buikvet van 17% nu weeg ik 56kil 1,72cm met een buikvet van 5% .
    ik ben goed gespierd heb goeie borsten buikspieren rug etc .. want heb namelijk veel spieren gemaakt in de 9maanden dat ik train ..
    maar me ouders willen me naar de dokter sturen enso ik weet echt niet wat ik moet doen ik ben blij met die lichaam die ik nu heb maar ze willen dat ik verander want ik word te bleek etc mijn stats nu zijn

Lengte 1.72cm
    Buikvet & = 5 of 6%
    Gewicht 56kilo
    Ik train 5x week onderanderen .
    Maandag Borst ,Triceps
    Dinsdag Rug,biceps
    Woensdag Benen,
    Donderdag schouders,
    Vrijdag full body..

ik dring na mijn training whey isolaat 28 gram en bij het opstaan
    Mijn trainingen duren meestal rond de 1uur en 45minuten .

Nou zou ik graag tips van julie willen krijgen wat ik zou moeten doen enzo .. want ik kan hier totaal niet meer tegen ..

Ha, een dipje door je ouders. Ik herken het.

Wil niet vervelend doen, maar volgens mij kloppen je stats niet. Ik weet nog wel wanneer jij je registreerde en in die ''maand'' kan jij niet zoveel % zijn verloren.

Mijn advies: ga bulken, wordt je ook nog is groter en dan ook minder bleek. Je ouders hebben gelijk.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Ha, een dipje door je ouders. Ik herken het.

Wil niet vervelend doen, maar volgens mij kloppen je stats niet. Ik weet nog wel wanneer jij je registreerde en in die ''maand'' kan jij niet zoveel % zijn verloren.

Mijn advies: ga bulken, wordt je ook nog is groter en dan ook minder bleek. Je ouders hebben gelijk.
      Nee maar weetje wat het is me ouders zueren me teveel echt teveel ze denken dat ik een ziekte ga oplopen of in het ziekenhuis beland .. ? maar ik wil zo droog mogelijk blijven en dat kan niet samen gaan met bulken ik merk wel dat ik wel aankom maar dan heel langzaam daar zorg ik zelf voor en anders kunnen julie me mischien helpen om zo clean mogelijk schema inelkaar te prutsellen ik heb alle belangerijke sticky's als gelezen ps.

Comment

eet je genoeg vitamientjes?

Comment

jaa zeker wel ik neem ook nog elke ochtend vitamine caps en groentjes eet ik ook heel veel ik ben trouwens een groente liefhebber .

Comment

Je ben toch zo droog? Dan kan je makkelijk even 3 maanden bulken, 6 weken cutten. En je bent weer droog.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Je ben toch zo droog? Dan kan je makkelijk even 3 maanden bulken, 6 weken cutten. En je bent weer droog.
              Maar ik heb zo een kut gevoel ik denk dat mijn motivatie en alles weg gaat als ik ga bulken ofso want dan zijn mijn spieren ook minder te zien en dan ik weet neit gewoon een rot gevoel heb ik daar achter ik zit echt in zo een fase van depresief enso zijnde .. ik weet niet wat ik moet doen daarom vraag ik echt om julie hulp en tips..

Comment

Ik hoop dat ik morgen ochtend genoeg tips heb ik nu maar slapen morgen is mijn rustdag dus wil lekker uitslapen haha ik bedankt julie alvast voor de mensen die met mij mee voelen en me graag willen en zullen helpen ... (L)

mvg Karwan..

Comment

56kg is ook wel wat magertjes op een lengte van 1.72m, ik zou bijna zeggen ondergewicht...
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

dat zou kunnen kloppen maar echtwaar ik ben heel gespierd voor 56kilo ik weet zel niet hoe dat komt maar ik heb echt overal spieren ontwikkelt en ik wil ze gewoon blijven zien dat is mijn motivatie ...

Comment

post eens een foto dan jonguh!!
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        post eens een foto dan jonguh!!
                        Is goed dat ga ik dan morgen doen in de sportschool maar hebben julie verder nog tips voor me ?.. zou ik anders een clean bulk beginnen in elkaar zetten kunnen julie me daarmee helpen .. ? en ik had nog een vraagje in de ochtend bij me eeste maaltijd eet ik zeg maar brood met kipfilet enz maar ik doe er meestal ook klijn beetje hageslag of een klijn handje hageslag bij kan dit kwaad ?

Comment

Ja tuurlijk kan dat kwaad, hagelslag bestaat bijna alleen maar uit suiker dus dit zorgt weer voor de nodige insuline pieken.
                          Maar waarom eet je er eigenlijk hagelslag bij?

Comment

Originally posted by HC Hades View Post
                            Ja tuurlijk kan dat kwaad, hagelslag bestaat bijna alleen maar uit suiker dus dit zorgt weer voor de nodige insuline pieken.
                            Maar waarom eet je er eigenlijk hagelslag bij?
                            Gaat vanzelf ik pak het vanzelf ... kan ik niks tegen doen maar ik stop wel met dat ..

Comment

weet je zeker dat je spieren hebt of dat je spieren ziet?
                              daar zit namelijk in groot verschil in en met 56 kilo gok ik op het laatste.

veel beach boys hebben dit ook, ja je ziet buikspieren maar dat wil nog niet zeggen dat je gespierd bent.
                              (oftewel het skinnypack syndrome noem ik het altijd)

Ga bulken en weer kutten,want als ik alleen na je stats kijk hebben je ouders gelijk.
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X