Help !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Limit View Post
    zoals maar7en8 al zegt ik denk dat je gewoon bang bent om aan te komen. 56 Kg met een lengte van 1,72 meter is echt te weinig. Ik ben 1-2 cm groter dan jou en ik weeg ruim 14 Kg zwaarder dan jou ( en ik ben absoluut niet dik maar gewoon normaal, kijk maar naar mijn pics ^^) Je moet gewoon bulken en tegelijker tijd flink gaan knalle in de gym. Dan krijg je een veel mooier fysiek dan wat je nu hebt. Je bent nu wel gespierd en je ziet het mooi maar dat komt alleen maar omdat je zo weinig weegt en omdat je bodyfat zo laat is. Wees niet bang om wat meer aan te komen. Je zult er mits je hard genoeg traint een veel mooier fysiek op nahouden

Daarbij is deze jongen (TS) pas 15 jaar!!, de groeispurt moet er nog aan komen voor deze jongen en bij deze stats gaat dat niet goed komen, die ouders hebben gelijk, het is een groot probleem, tenminste als het waar is wat deze jongen verteld en het hem niet te doen is om een kant en klaar schema los te krijgen op deze wijze.

@TS: Als je er nu niets aan gaat doen en alle adviezen uit de weg gaat dan zullen die spiertjes van je vanzelf verdwijnen omdat je lichaam meer energie nodig heeft als dat het verbruikt, je spieren zullen op deze wijze opgevreten worden en dan heb je nada noppes sixpackje, foetsie istie dan.....
    meer eten als wat je nu doet is niet moeilijk, eet dezelfde nutrienten als nu alleen een paar porties meer....voldoende eten en trainen is de key.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Kwam dit tegen op internet.

Topsport en eetstoornissen - De psychologie van... - Proud2bme

Een eetstoornis sluipt er zo in!

Comment

foto's komen vanavond !

Comment

Hmm hier is mijn schema mijn dagelijkse behoefte licht rond de 2100 kcal .
          Zeg maar wat julie ervan vinden . en ik neem voor het slapen 6ei-wit en een casseine time realesed shake van bodyenfitshop 40gram .
          Attached Files

Comment

Foto´s ?

Comment

500gr wortelen bevatten geen 160 kcal
              en 1000gram komkommer om 18uur!!!!!!! WTF
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

meer vet en meer carbs eten, eiwit mag wel iets minder. pindakaas is je vriend begin anders s'ochtends met wat brinta / havermout, een banaantje en wat whey ofzo. 500 ml melk erbij en je hebt al een lekkere maaltijd.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  500gr wortelen bevatten geen 160 kcal
                  en 1000gram komkommer om 18uur!!!!!!! WTF

32 kcal per 100 gram wortelen is anders niet zo vreemd hoor...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

maak van die 2100kcal op een dag maar eens vlug 2600-2700kcal

Comment

is goed dat zou ik doen ehm in de ochtend aan de brinta hou ik niet erg van liefer een vlees/vis eter .. in mijn ochtend eet ik ook meestal 200 gram brocolli en dan 6plakjes kalkoen filet met 2x roggen brood en 1 cracker is tog gewoon goed jongens en + me whey shake

Comment

k vraag me af of je dan s'ochtends wel genoeg carbs binnen krijgt. misschien wel hoor maargoed dat moet je dus ff bekijken.

Comment

ik denk het wel maar mischien zit ik wel helemaal fout kan iemand me zeggen of ik goed bezig ben ? .. ik namelijk geen zuivel liefhebber word er altijd misselijk van..

Comment

foto's ?:P

Comment

Waar blijven de foto's, laat zien!

Comment

jaa sorry mensen ik laat vanaf echt foto's van me maken @ de gym !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X