Help !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maar7en8 View Post
    daarom denk ik dat je een eetstoornis ontwikkeld.
    omdat je bang bent aan te komen.
    denk er nog eens goed over na en zoek eventueel hulp.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

hmm zou je me kunnen helpen met een een CLEAN bulk .. ?

Comment

zoals maar7en8 al zegt ik denk dat je gewoon bang bent om aan te komen. 56 Kg met een lengte van 1,72 meter is echt te weinig. Ik ben 1-2 cm groter dan jou en ik weeg ruim 14 Kg zwaarder dan jou ( en ik ben absoluut niet dik maar gewoon normaal, kijk maar naar mijn pics ^^) Je moet gewoon bulken en tegelijker tijd flink gaan knalle in de gym. Dan krijg je een veel mooier fysiek dan wat je nu hebt. Je bent nu wel gespierd en je ziet het mooi maar dat komt alleen maar omdat je zo weinig weegt en omdat je bodyfat zo laat is. Wees niet bang om wat meer aan te komen. Je zult er mits je hard genoeg traint een veel mooier fysiek op nahouden
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
          zoals maar7en8 al zegt ik denk dat je gewoon bang bent om aan te komen. 56 Kg met een lengte van 1,72 meter is echt te weinig. Ik ben 1-2 cm groter dan jou en ik weeg ruim 14 Kg zwaarder dan jou ( en ik ben absoluut niet dik maar gewoon normaal, kijk maar naar mijn pics ^^) Je moet gewoon bulken en tegelijker tijd flink gaan knalle in de gym. Dan krijg je een veel mooier fysiek dan wat je nu hebt. Je bent nu wel gespierd en je ziet het mooi maar dat komt alleen maar omdat je zo weinig weegt en omdat je bodyfat zo laat is. Wees niet bang om wat meer aan te komen. Je zult er mits je hard genoeg traint een veel mooier fysiek op nahouden
          Is goed ik proberen te bulken zo clean mogelijk ik weet dat dit dom klinkt ofso maar zouden julie me helpen met het uitrekenen van mijn dagelijkse behoefte n hoe ik het beste me eten kan splitten en zo clean mogelijk bulken het klinkt een beetje alsof ik voor gekauwd wil maar echt zo ben ik niet..

Comment

Je zegt de stickies te hebben gelezen, maar je vraagt al 4 keer om een schema. Ga dan eens met die stickies aan de slag en maak zelf een schema!
            Een kleine maaltijd er bij voegen heeft misschien al zin om een overschot te krijgen in de kcal.

Comment

Originally posted by Karwan View Post
              Doe gewoon dirty bulk, je weet hoe je zo laag bf kan bereiken.. Nu gewoon bulken veel gainen en tegen zomer kan je dan weer cutten en met je borst spieren en sixpack de chics gaan versieren.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Met iemand met zo'n laag vetpercentage kan je inderdaad gewoon flink gaan bulken, echter wil je dat misschien niet omdat je dan veel aan zult komen. Als ik jou was Karwan zou ik kijken of je echt die angst hebt om aan te komen en waarom dat zo is. En beslis dan wat je gaat doen!

Comment

zo veel tijd heb ik niet voor je. Ik bulk zelf 500kcal boven behoefte en kom nauwelijks vetmassa aan. ik werk met de verhouding E/K/V van 35-35-30. de rest kun je zelf wel als je de stickys leest.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik heb echt veel geprobeert om in elkaar te zetten een voedingschema maar het lukt me maar niet .. maar ik ga nog een paar pogingen wagen ik snap het gewoon niet ik heb de sticky's gelezen maar ik kom er niet uit ..

Comment

ik heb echt veel geprobeert om in elkaar te zetten een voedingschema maar het lukt me maar niet .. maar ik ga nog een paar pogingen wagen ik snap het gewoon niet ik heb de sticky's gelezen maar ik kom er niet uit ..
                      hoe oud ben je? als ik vragen man
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Weet je Karwan, ik bedoel dit echt niet lullig maar de angst die jij hebt om dik te worden, vind ik echt wel iets om goed op te letten. En ik mag het vast zeggen want ik heb exact hetzelfde.....maar onze situatie is wel geheel anders. Ik ben een middelbare vrouw die door deze sport te gaan doen 10 kilo vet kwijt is en inderdaad bang is dat dit er weer aankomt........en jij bent een jonge gast die gewoon veel te dun is en angstvallig waakt over zijn gewicht met de risico's van dien. Ondergewicht is net zo gevaarlijk als overgewicht en je bent nog in de groei.
                        Pas dus alsjeblieft op, ik bedoel het goed.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Weet je Karwan, ik bedoel dit echt niet lullig maar de angst die jij hebt om dik te worden, vind ik echt wel iets om goed op te letten. En ik mag het vast zeggen want ik heb exact hetzelfde.....maar onze situatie is wel geheel anders. Ik ben een middelbare vrouw die door deze sport te gaan doen 10 kilo vet kwijt is en inderdaad bang is dat dit er weer aankomt........en jij bent een jonge gast die gewoon veel te dun is en angstvallig waakt over zijn gewicht met de risico's van dien. Ondergewicht is net zo gevaarlijk als overgewicht en je bent nog in de groei.
                          Pas dus alsjeblieft op, ik bedoel het goed.
                          ja klopt ik vat alles reacties hier niet slecht op ofso dus dats geen probleem maar het komt echt omdat ik vroeger echt dik dik was en nu zeg maa rmijn droom lichaam heb ik wou vroeger echt altijd sixpack brede borsten enso en dat heb ik nu ben bang het kwijt te raken ..

Comment

ja klopt ik vat alles reacties hier niet slecht op ofso dus dats geen probleem maar het komt echt omdat ik vroeger echt dik dik was en nu zeg maa rmijn droom lichaam heb ik wou vroeger echt altijd sixpack brede borsten enso en dat heb ik nu ben bang het kwijt te raken ..
                            Ik word echt benieuwd naar die foto man!
                            Tenzij je skelet van carbon is, denk ik dat je zeer iel bent.
                            Je woont in een land waar je misschien eens 2-3 maanden 'met' je sixpack kan rondlopen. Zie het als sparen voor een zomervakantie
                            Ssssmoking

Comment

Besef wel dat je jezelf vaak "vertekend" ziet, dus je zelfbeeld kan anders zijn dan de werkelijkheid.
                              Een anorexia meisje vindt zichzelf dik. Een dikke vrouw die erg is afgevallen, pakt nog steeds de grote kledingmaat omdat ze zichzelf niet als slanker ziet.
                              Een foto is hierom inderdaad best een goed idee.
                              Dan krijg je objectieve meningen van mensen die dus heel anders tegen jou aankijken dan jezelf.
                              Ik denk dat je je verkijkt op je eigen lichaam namelijk. Juist omdat ik net zo lang ben en hetzelfde gewicht heb, en dat in gedachten plaats op een jongen, dan denk ik dat je je spierlijnen ziet lopen omdat je zo dún bent maar dat ze niet persé ontwikkeld hoeven zijn.....en om dat te bereiken moet je dus meer eten op de juiste manier.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

foto ! foto ! foto !
                                ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X