Bulken 3500 kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken 3500 kcal

Wat vinden jullie van m'n voedingsschema? Mijn doel is aankomen in spiermassa door te bulken.

Ik fitness 3x in de week fullbody en een keer in de week 15 minuten hardlopen.

Alvast bedankt!
    Attached Files

je zit hiermee ruim 750 kcals boven je onderhoud (volgens je xls)
    Zou iets lager gaan zitten anders ga je ongewenst veel vet aanzetten.
    Fear is the mind killer

Comment

Ik denk dat het bij mij geen kwaad kan om iets boven mijn onderhoud te eten, ik kom met dit voedingsschema maximaal 0,5 kilo per 5 weken bij. En dat komt voornamelijk door junkdagen. Ik neem 1x in de twee weken een junkdag. Wat er in mijn voedingsschema staat eet ik vrij makkelijk op, als het moet zou ik nog meer op kunnen.

Comment

Zal ik er nog meer vis bij doen? Ik kan ook omega 3 tabletten kopen? Als ik iets eet waar redelijk veel verzadigde vetten in zit, dan neem ik meestal nog twee eetlepels olijfolie (omega9) en in boter zit d8 ik vooral omega 6

Comment

ik zou zo laat in de avond niet zoveel carbs nuttigen.
          vervang de honing door noten bijvoorbeeld.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik snap jouw reden, maar anders vind ik de kwark veels te zuur, en zoveel suikers zitten er ook weer niet in honing en er zitten gezonde stoffen in.

Comment

Is 350 ml extran na de training goed? Of misschien te veel of te weinig?

Comment

Antwoorden zijn gewenst

Comment

als je het mij vraagt haal je extran uit je voedingsschema. volgens mij gewoon troep. lege Kcal.
                  neem dan een banaan ofzo.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

@ Kraakerd, honing bevat ontiegelijk veel suikers dus skippen die hap. Net als de Extran, Extran bevat meen ik alleen glucose dus ook weer skippen en na de training zou je eventueel dextrose kunnen nemen.

Comment

Per 100 gram zit er in honing 75,1 gram suikers ik neem er 3 eetlepels van dat valt toch best mee hoeveel ik aan suikers binnen krijg? En in extran zit alleen druivensuikers en maltodextrine of is sacharose ook suiker?

Comment

wat ik hier nou mooi aan vind mensen geven commentaar en jij gaat er vol gas tegen in :S

Comment

Oow... ik zie net dat dat tavelsuiker kan zijn op internet, het kan ook fructose zijn. Ik ga wel effe zoeken hoeveel gram daarvan per 100 ml zit.

Comment

Juist vol gas er tegen in... ''overdrijven is ook een vak'' ik probeer oplossingen te zoeken voor mijzelf. Wat hebben jullie in je kwark? Of eten jullie het puur op?
                            Last edited by Kraakerd; 21-01-2011, 17:55.

Comment

slagroom en winegums doe ik door mijn kwark <3

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X