Hier een kleine update van mn voedingsschema:
Bulken 3500 kcal
Collapse
X
-
Sorry voor dubbel post, ik deed er langer als 5 minuten over
Ik heb nog steeds te veel kcals, maar ik denk dat het voor mij wel goed is om veel kcals binnen te krijgen ik kom toch niet snel aan. In begin januari 2011 woog ik 73 kg nu 74,5. Dat is niet echt een drastische toename toch?
Of zal ik minder brood en brinta eten?
Comment
-
je hebt bijna niks verandert en wat je echt moet veranderen laat je precies het zelfde.
honing, extran!!!!???
wat voor advies wil je als je er niks mee doet.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Ik geef een aantal tips
Neem in de ochtend wat fruit en na je training wat fruit of druivensuiker. Honing kan je gewoon gebruiken, er was ergens een topic dat beaudien of patricia 1 van die 2 :P, in haar kwark pindakaas+honing deed. Ik gooi er altijd kaneel in met beetje zoetstof.
je schema
- Minder eiwitten
- meer Kh
Comment
-
-
Hier heb ik ook nog niet echt antwoord op gekregen...
Ik heb nog steeds te veel kcals, maar ik denk dat het voor mij wel goed is om veel kcals binnen te krijgen ik kom toch niet snel aan. In begin januari 2011 woog ik 73 kg nu 74,5. Dat is niet echt een drastische toename toch?
Of zal ik minder brood en brinta eten?
Comment
-
Originally posted by HC Hades View Post@ Kraakerd, honing bevat ontiegelijk veel suikers dus skippen die hap. Net als de Extran, Extran bevat meen ik alleen glucose dus ook weer skippen en na de training zou je eventueel dextrose kunnen nemen.
als extran alleen glucose bevat. en dextrose ook alleen glucose bevat.
waarom zou je dan de extran moeten skippen en dextrose nemen
-------------------------------
maar je advies om de extran te skippen is niet slecht. extran bevat namelijk niet puur glucose. het bevat het grootste deel sucrose/sacharose, een kleiner deel maltodextrine, en een nog kleiner aandeel dextrose/druivensuiker.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Kraakerd View PostIk heb te veel kcals dus dan ga ik toch niet nog meer koolhydraten nemen? Ik zie er ok niet het nut van om minder eiwitten te nemen...
Zo goed genoeg voor je? En eiwit is evenveel kcal als kh.
Comment
-
Originally posted by Kraakerd View PostPer 100 gram zit er in honing 75,1 gram suikers ik neem er 3 eetlepels van dat valt toch best mee hoeveel ik aan suikers binnen krijg? En in extran zit alleen druivensuikers en maltodextrine of is sacharose ook suiker?
In extran zit voornamelijk gewoon witte tafelsuiker (sacherose of in het engels sucrose). het staat namelijk als eerste in de lijst van ingredienten, en dat betekent dat er daarvan het meeste inzit.
-----------------------------------------
Qua hoeveelheden en verhoudingen is het opzich niet heel verkeerd. je komt op een rustig tampo aan in gewicht, etc.
Qua voedingskeuze kan het echter wel veel beter. ik mis flink wat groenten. wissel pindas eens af met walnoten, pecanoten of amandelen. (veel beter vetzurenprofiel).
Brood is ook niet echt super. misschien kun je een broodmaaltijd overdag wel ruilen voor een rijst met kip en groenten maaltijd. of een brinta/havermout maaltijd met 2 gekookte eitjes los erbij.
honing is echte rotzooi (er zit wel wat goeds in, maar de weegt niet op tegen de nadelen). zeker in de hoeveelheden die jij neemt. kun je net zo goed een zak winegums gaan eten voor het slapen. neem dan die suikervrije siroop met 0 kcal, en eet daarvoor in de plaats 40g extra brinta en 200ml extra melk bij je ontbijt ofzo.
--------------------
begin daar maar eens mee.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-