Volle melk of Weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wow, dus als ik het goed begrijp, is dit spul ideaal om bij je postworkout maaltijd/shake te voegen?

Goed topic trouwens!

Comment

Thnx, want ik zocht een tijdje al naar een product waarmee je lean kan gainen
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        @Marnop.. ik val ook eerder onder recreant/beginner groep dan onder wedstrijd BB :P

Ik bedoelde het niet negatief hoor en ook niet op jou of iemand specifiek, maar meer algemeen. En puur opdat het wel of niet echt belangrijk zou zijn.

@ straatvechter, zoasl sf zegt, zo snel mogelijk je shake nemen iig, als je whey en maize kan meenemen naar de gym en daar shaken dan zou dat ideaal zijn. Dan later thuis nog een maaltijdje eventueel.

Bananen kan je ook overdag of voor de training nemen.
        Dan heb je sowieso de voordelen van de suikers en tragere carbs, maar ook d evele vitamines en mineralen en de redelijke dosis Kalium in de banaan, geeft ook weer extra kracht......
        Ik nam voorheen ook eigenlijk altijd de shake met een banaan er doorheen, werkt prima als groeibooster.

Maar beter is zsm shake en maize.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik ben nog steeds benieuwd of de wazy maize echt hetzelfde is als gewoon maizena.

toen ik probeerde meer over wazy maize en de GI waarde hiervan te vinden kwam ik dit tegen:
          Bodybuilding.com - The Myth Of Waxy Maize Starch... And The Truth Behind It All! - David Barr

Heel interessant. Ik hou altijd van kritische tegengeluiden. Zeker als het niet tegen 'mijn' stelling is :P

stukje eruit :
          Looking at the above summaries there seem to be discrepancies. After all, the responses range from being slightly worse than dextrose (5), to much worse than dextrose (4) or sugar and maltodextrin (1), to even worse than bread (10). While none of these probably make you want to use WMS, or support the predominant claims about it, the differences are enough to make you wonder what's going on.

Het klinkt verder ook alsof er echt wel verschil zit tussen maizena en waxy maize.
          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Ik bedoelde het niet negatief hoor en ook niet op jou of iemand specifiek, maar meer algemeen. En puur opdat het wel of niet echt belangrijk zou zijn.
            Weet ik... en vatte ik ook niet negatief op. Jij staat er gewoon heel anders in dan ik. Met hele andere doelen
            Ik begin steeds meer te denken dat veel van onze 'meningsverschillen' daar ook uit voort komen, en dat ze elkaar vaak dus niet perse hoeven te bijten
            Fear is the mind killer

Comment

oke thanks man! nu heb ik echt weer iets goeds geleerd. ging na het trainen altijd de stad in chickies kijken en was pas anderhalf uur later thuis. had dus 3 weken lang beter kunnen gainen -.- ik neem voortaan mijn whey mee in een zakje en mix het dan met melk en maizena dat lukt wel. thank you!

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                Wow, dus als ik het goed begrijp, is dit spul ideaal om bij je postworkout maaltijd/shake te voegen?

Goed topic trouwens!
                Yep is ideaal spul. Lekker schoon en puur zetmeel, dat erg snel wordt opgenomen.
                Weet niet of het bij koopmans ook op de verpakking staat, maar bij een andere wel, het zorgt voor een betere snellere opname van de voeding waar het doorheen zit.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  Zal een hoop in bodyfat gestegen zijn neem ik aan?

Aangezien je 1000 kcal boven je behoefte zit.
                  hoeft niet ik zit momenteel 2000 boven mijn behoeft en vet stijgt niet

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                    Weet ik... en vatte ik ook niet negatief op. Jij staat er gewoon heel anders in dan ik. Met hele andere doelen
                    Ik begin steeds meer te denken dat veel van onze 'meningsverschillen' daar ook uit voort komen, en dat ze elkaar vaak dus niet perse hoeven te bijten

Dat klopt helemaal, ik kijk idd vanuit een andere doelstelling. Ik MOET dingen wel of niet doen vanwege aankomende wedstrijden dit jaar.
                    In mei, oktober en december en misschien nog wel ergens 1 tussendoor. Elk grammetje in detail en definitie telt dus mee. Kan geen trainingen missen MOET dit of dat eten en doen........en tot in perfectie timen om de gains of massa vast te houden en ripped te worden. Alles moet op topniveau gebeuren.

Comment

Dus, zetmeel is goed voor na het training?
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Dat klopt helemaal, ik kijk idd vanuit een andere doelstelling. Ik MOET dingen wel of niet doen vanwege aankomende wedstrijden dit jaar.
                        In mei, oktober en december en misschien nog wel ergens 1 tussendoor. Elk grammetje in detail en definitie telt dus mee. Kan geen trainingen missen MOET dit of dat eten en doen........en tot in perfectie timen om de gains of massa vast te houden en ripped te worden. Alles moet op topniveau gebeuren.
                        Stel ons niet teleur he....

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                          Stel ons niet teleur he....
                          Ik ga VLAMMEN !!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                            Dus, zetmeel is goed voor na het training?

YEP. Lekker mengen met je wheyshake en groeien als kool.

Comment

YEP. Lekker mengen met je wheyshake en groeien als kool.
                              Interessant onderwerp..

Hoeveel moet je nemen dan per kilo lichaamsgewicht?
                              FF kijken of het werkt..

Comment

ja hoeveel eigenlijk helemaal vergeten te vragen. morgen eerste keer nibors trainings schema doen en daar lekkere maizena shake xD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X