Volle melk of Weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volle melk of Weight gainer

Ik vroeg me dit de laaste tijd af, een man van de sportschool adviseerde me om een Weight gain product te halen inplaats van Isolate Whey Protein. en hij zei ook van dat volle melk ook goed is om massa aan te komen. ik zelf drink soms mager en halfvol. maar ik wil meer massa gainen, ik haal m'n vetten ook uit andere dingen trouwens

Train
    Maandag
    Dinsdag
    Woensdag
    Donderdag
    Zaterdag

Vrijdag doe ik wedstrijd zwemmen, en dindsdag aan waterpolo.
    Rest van de dagen train ik fullbody, een uur

1.82
    17 jaar oud
    Vetpercentage: weet ik niet, maar het zal niet zoveel zijn
    Gewicht: van 65 2010 bijna een half jaartje sinds ik begon met serieus trainen ongeveer 74 kilo aangekomen tot nu.

Voedingsschema

Voeding 1:
    60 gram Havermout + whey + magere melk. in de blender
    Groene appel met schil.

Voeding 2:
    2 fijnvolkoren boterhammen besmeert met pindakaas van calve + Visolie caps

Voeding 3:
    2 Fijnvolkoren boterhammen met Kipfilet, soms kaas.

Voeding 4:
    2 Gekookte eieren met met 4 sneetjes volkoren brood.

Voeding 5 (Avondeten):
    Rijst/kip/vlees/vis/tonijnpasta/spinazie enz
    Last edited by beat-boxer; 26-01-2011, 01:04.
    Never send a boy to do a mans job!

Kan beide..

Zolang je wil gainen zie ik geen probleem..

Comment

Ik zou trouwens ook adviseren om net voor het slapen gaan nog kwark te eten ..om s´nacht je spieren van eiwit te voorzien..

Comment

Ik weet niet hoeveel kcal je per dag nodig heb...maar dit lijk mij erg weinig om aan te komen in gewicht..

Jij train elke dag...VRAAG!!!!

Post je schema eens...

Comment

hier is mijn voedingsschema heb ongeveer dezelfde stats. weeg 73.4 kilo en ben 1.88 lang. woog 2 en halve week nog 70.5 kilo. train 3 keer in de week.
          ik heb dit schema nog niet laten nakijken is beetje hoog in eiwitten maar heeft mij geen kwaad gedaan.
          mvg
          ow ja deze sheet is handig berekent automatisch je behoefte en je kan je voedingschema invullen en dan rekent hij uit wat je binnenkrijgt
          Attached Files
          Last edited by Straatvechter; 26-01-2011, 01:41.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            Ik vroeg me dit de laaste tijd af, een man van de sportschool adviseerde me om een Weight gain product te halen inplaats van Isolate Whey Protein. en hij zei ook van dat volle melk ook goed is om massa aan te komen. ik zelf drink soms mager en halfvol. maar ik wil meer massa gainen, ik haal m'n vetten ook uit andere dingen trouwens

Train
            Maandag
            Dinsdag
            Woensdag
            Donderdag
            Zaterdag

Vrijdag doe ik wedstrijd zwemmen, en dindsdag aan waterpolo.
            Rest van de dagen train ik fullbody, een uur

1.82
            17 jaar oud
            Gewicht: van 65 2010 bijna een half jaartje sinds ik begon met serieus trainen ongeveer 74 kilo aangekomen tot nu.

Voedingsschema

Voeding 1:
            60 gram Havermout + whey + magere melk. in de blender
            Groene appel met schil.

Voeding 2:
            2 fijnvolkoren boterhammen besmeert met pindakaas van calve + Visolie caps

Voeding 3:
            2 Fijnvolkoren boterhammen met Kipfilet, soms kaas.

Voeding 4:
            2 Gekookte eieren met met 4 sneetjes volkoren brood.

Voeding 5 (Avondeten):
            Rijst/kip/vlees/vis/tonijnpasta/spinazie enz
            je eet veels te weinig volgens mij.!!! ik schat dat je niet eens op 2500kcal komt. als ik jou stats zie moet dat minstens 3500kcal zijn om aan te komen.

en vreet voor het slapen gaan nog maar een pot kwark met noten.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post
              hier is mijn voedingsschema heb ongeveer dezelfde stats. weeg 73.4 kilo en ben 1.88 lang. woog 2 en halve week nog 70.5 kilo. train 3 keer in de week.
              ik heb dit schema nog niet laten nakijken is beetje hoog in eiwitten maar heeft mij geen kwaad gedaan.
              mvg
              ow ja deze sheet is handig berekent automatisch je behoefte en je kan je voedingschema invullen en dan rekent hij uit wat je binnenkrijgt
              Ik volg al een half jaartje niet echt een schema, ik train echt fullbody.
              maar ik wil wel beginnen met een schema. maar heb er moeite mee :P.
              maar wat ik wil doe is ik train 3 dagen bicep/tricep/borst, en zaterdag alleen benen en rug. en zondag rust en 2 dagen waterpolo/wedstrijdzwemmen.
              en het klopt dat ik zeer weinig eet. ik post wel binnenkort paar pictures. maar ik val snel weer af. ook in vet. maar ook zeer veel in massa.

Comment

...knip...

1.82
                17 jaar oud

...knip...
                Soooo... 74kg aankomen in nog geen jaar... da's niet mis
                Maar hoe ben je ooit 9kg aangekomen met zo weinig eten?
                Als je wilt gainen zou ik inderdaad eerder litertje, misschien zelfs 2 volle melk in je schema erbij gooien

Ik volg al een half jaartje niet echt een schema, ik train echt fullbody.
                maar ik wil wel beginnen met een schema. maar heb er moeite mee :P.
                maar wat ik wil doe is ik train 3 dagen bicep/tricep/borst, en zaterdag alleen benen en rug. en zondag rust en 2 dagen waterpolo/wedstrijdzwemmen.
                Dat is NIET fullbody. Fullbody is dat je in 1 trainsessie, al je spiergroepen traint. Je hele lijf trainen verdeeld over meerdere sessies... heet een split schema.
                Fear is the mind killer

Comment

ben ook vergeten te zeggen dat ik ook na het trainen zo'n 60 gram whey neem met magere melk. maar vanaf nu ga ik dat verplaatsen in volle melk

Comment

ben ook vergeten te zeggen dat ik ook na het trainen zo'n 60 gram whey neem met magere melk. maar vanaf nu ga ik dat verplaatsen in volle melk
                    Na je training is het niet zo verstandig om volle melk te gaan drinken.
                    Het vet vertraagt dan de opname van je whey...
                    Persoonlijke records:

100m: 11.00 - 200m: 22.14 - Power Clean: 107,5kg

Comment

Zeg Beatboxer, hoeveel ben je nou aangekomen in dat half jaar?
                      Ben je van 65 naar 74 gegaan of ben je 7,4 kilo aangekomen ? Hoe moet ik het nou zien?

Anyway, je kan gewoon in beide gevallen de magere melk blijven gebruiken. Drink gewoon een litertje extra.
                      Verdubbel je maaltijd 3 en 4 even en neem dan bij je ontbijt ook 2 gekookte eieren.

Als je al aardig aan het gainen bent, als je 9 kilo bent aangekomen in spiermassa in een half jaartje dat is helemaal niet slecht, dan kan je met dat kleine beetje extra al snel voldoende hebben.

Als je dan weer een aantal kilo's zwaarder bent dan eet je weer iets meer, dus telkens ietsje verhogen.

Als je 3 dagen KT doet, pak dan lekker een 3 daagssplit als je ook al zoveel aan zwemmen doet. Dat zwemmen is ook al zo goed als fullbody.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Zeg Beatboxer, hoeveel ben je nou aangekomen in dat half jaar?
                        Ben je van 65 naar 74 gegaan of ben je 7,4 kilo aangekomen ? Hoe moet ik het nou zien?

Anyway, je kan gewoon in beide gevallen de magere melk blijven gebruiken. Drink gewoon een litertje extra.
                        Verdubbel je maaltijd 3 en 4 even en neem dan bij je ontbijt ook 2 gekookte eieren.

Als je al aardig aan het gainen bent, als je 9 kilo bent aangekomen in spiermassa in een half jaartje dat is helemaal niet slecht, dan kan je met dat kleine beetje extra al snel voldoende hebben.

Als je dan weer een aantal kilo's zwaarder bent dan eet je weer iets meer, dus telkens ietsje verhogen.

Als je 3 dagen KT doet, pak dan lekker een 3 daagssplit als je ook al zoveel aan zwemmen doet. Dat zwemmen is ook al zo goed als fullbody.
                        Bedoel je met verdubbelen, het zelfde menu nogmaals? owh en correctie ben binnen 1 jaar 9 kilo aangekomen het spijt meh

Comment

Bedoel je met verdubbelen, het zelfde menu nogmaals? owh en correctie ben binnen 1 jaar 9 kilo aangekomen het spijt meh

Okee 9 kilo binnen een jaar, dus als het jaar vol is dan zal je op 12 kilo oid zitten? Is niks slechts aan hoor. er zijn er zat die als beginner nog geen 5 kilo aankomen in een vol jaar. En jij had het over een half jaar... dus helemaal niet zo verkeerd hoor.

mbt dat verdubbelen, ja de maaltijden die je genummerd in je post had gezet, maaltijd 3 en 4 dan verdubbelen die portie dus geen 2 broodjes per maaltijd maar 4 en ook de kipfilet verdubbelen dus. enz enz.

Dan zal je zeker al wat sneller aankomen in gewicht/spiermassa.

Heb je nog een trainingschema nodig?
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Okee 9 kilo binnen een jaar, dus als het jaar vol is dan zal je op 12 kilo oid zitten? Is niks slechts aan hoor. er zijn er zat die als beginner nog geen 5 kilo aankomen in een vol jaar. En jij had het over een half jaar... dus helemaal niet zo verkeerd hoor.

mbt dat verdubbelen, ja de maaltijden die je genummerd in je post had gezet, maaltijd 3 en 4 dan verdubbelen die portie dus geen 2 broodjes per maaltijd maar 4 en ook de kipfilet verdubbelen dus. enz enz.

Dan zal je zeker al wat sneller aankomen in gewicht/spiermassa.

Heb je nog een trainingschema nodig?
                            Graag hoor en bedankt trouwens.
                            vanaf die half jaartje dat ik serieus begon te trainen. ben ik ook serieus gaan doen met voeding enzo.

Comment

dus een weight gainer is niet echt nodig? ik eet ook soms voor het slapen gaan magere kwark.
                              dus de volle melk is niet nodig? want ik heb ook meer kcal nodig. want die 2500 kcal per dag haal ik niet echt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X