kwark,,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dennis23 View Post
    Franse magere kwark.

In het begin is het inderdaad erg vies, probeer gewoon wat anders te doen als je het eet en er niet aan te denken. Na verloop van tijd kan je het dan gewoon weghappen zonder toevoegingen.

Ik eet het of gewoon uit het pak, of als toetje met stukjes appel er doorheen en een beetje kaneel.

Je kan natuurlijk ook een schep whey erbij doen, klein beetje water en dan goed roeren. Geeft opzich wel een degelijke smaak.

Succes!
    Mee eens, ik vind Franse magere kwark wel ff wat beter weg te eten dan degene ernaast (kom niet op de naam). In het begin was het echt verschrikkelijk maar nu went 't, sterker nog +/- 20 happen het is alweer op. Merk nu het verschil als ik een andere (bijv. volle/fruit) kwark toevallig heb geprobeerd (in de middag), vind 't niet hetzelfde en mis de franse magere kwark. Het went net als standaard brinta/havermout bij het opstaan. Mocht het nu echt niet te doen zijn, een klein schepje van 'n whey/gainer helpt behoorlijk de smaak v/d kwark te beïnvloeden.

Comment

Je moet een beetje hard voor jezelf worden, je moet niet zeuren. Je kan er van alles in gooien om het lekker te maken.

Deal with it!
      Make it count!
      Always look on the bright side of life...

Comment

theelepeltje honing erdoor gooien en verder enorme happen nemen, dan is je bak sneller op
        Carpe Diem

Comment

haha ik lees trieste dingen

eet lekker iets anders als je het niet lust

Comment

klein druppeltje siroop doet wonderen
            "Eat like a freak"

184cm 101 KG -

Comment

ik heb aarbeien kwark van optimel
              maar dat is zeker geen goede kwark of wel?
              All you need is the heart off a Champion!

Comment

Originally posted by zespak View Post
                ik heb aarbeien kwark van optimel
                maar dat is zeker geen goede kwark of wel?
                Voedingswaarden? Er zit zoizo suiker in, dus ik zou andere kwark zoeken.

Comment

ik wil geen reclame maken ofzo maar dit is suiker met 0 kcal

Stevia Liquid Extract - Diverse - Stevia Liquid Extract - Body en Fitshop
                  "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Gewoon doorlepelen, ik vond het eerst niet te eten en kwakte er een hoop zoetstof in. Nu eet ik het al een tijdje zonder zoetstof en gister toevallig had ik een half schepje whey klaar staan om erdoorheen te doen als ik halverwege was, nu had ik mijn kwark bak al helemaal uitgelepeld en kwam ik erachter dat ik de whey vergeten was erdoorheen te doen
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by trayn View Post
                      ik wil geen reclame maken ofzo maar dit is suiker met 0 kcal

Stevia Liquid Extract - Diverse - Stevia Liquid Extract - Body en Fitshop
                      Zoetstof bedoel je?
                      Kan inderdaad wel handig zijn voor wat smaak.

Comment

ja dat bedoel ik natuurlijk, sinds nieuwjaar is het licht op groen gezet voor gebruik in europa,
                        "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Nam laatste tijd magere franse kwark, zit nu aan de casein. En als je het te dik vind, gewoon beetje water erbij om het dunner te maken.
                          keep the focus going!

Comment

Dik? Weet je wat dik is? Ik vreet nu in mn cut 2x een bak kwark a 450 gram met 50 gram havermout per dag. Daar kan je huizen mee bouwen...
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                              Dik? Weet je wat dik is? Ik vreet nu in mn cut 2x een bak kwark a 450 gram met 50 gram havermout per dag. Daar kan je huizen mee bouwen...
                              Lekker man.
                              "Straight outta gym"

Comment

franse kwark...
                                de eerste paar keer mischien vies maar het went vanzelf....
                                heb mijn bakkie bijna leeg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X