Originally posted by okidoki71
View Post
kwark,,
Collapse
X
-
Originally posted by nofearnl View Postoke even een vraagje, hoe krijgen jullie dit gore zure spul weg ik zit er al cruslie er door heen te gooien maar het blijft erg zuur, en het is best dik zeg maar... me ma zegt dat ik niet moet zeiken maarja het lukt met dus echt niet.
ik hoor het wel groetjes jeff!
Eten naar binnen werken omdat het moet voor de eiwitten is wat mij betreft ook een faal actieความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Waar ik nog niemand over heb gehoord is biologische magere kwark van de Albert Heijn of van Marqt.
Als ik mezelf extra wil trakteren op nog lekkerdere kwark, dan haal ik wel eens de biologische variant. ECHT een wereld van verschil qua smaak. Minder dik, romiger, veel zachtere smaak, betere voedingswaarden. Heerlijk. De andere kant van de medaille is dat biologische kwark tussen de 1,80 en 1,99 kost, afhankelijk van het merk. Een heel stuk duurder dus.
Verder haal ik bijna altijd de franse magere kwark van de AH. Die vind ik iets minder bitter dan de normale (biogarde) kwark van AH, die ook nog eens duurder is. Of Konings kwark, dit is wel één van de goedkoopste maar ook aardig bitter.
Verder heb ik over het algemeen weinig moeite met kwark eten. Honing en limonadesiroop er doorheen vind ik niet nodig.
Comment
-
Franse magere kwark.
In het begin is het inderdaad erg vies, probeer gewoon wat anders te doen als je het eet en er niet aan te denken. Na verloop van tijd kan je het dan gewoon weghappen zonder toevoegingen.
Ik eet het of gewoon uit het pak, of als toetje met stukjes appel er doorheen en een beetje kaneel.
Je kan natuurlijk ook een schep whey erbij doen, klein beetje water en dan goed roeren. Geeft opzich wel een degelijke smaak.
Succes!There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Comment
-
Ik vind die van de c1000 (rood met wit) hartstikke lekker, geen probleem slurp hem zo op, beetje water erbij en klein beetje whey (heb Cookie and cream) verrukkelijkIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by sf01 View Postvolle franse kwark.
Volle kwark is sowieso oneindig veel beter te eten dan magere
Die van de AH vind ik beide lekker. Die van de C1000 (de goedkope) is super dik en vies.Train hard or go hormone
Comment
-
Bij mij staan er ook altijd pakken c1000 basis magere kwark in de koelkast. Over smaak valt te twisten, maar ik denk financiëel gezien dat deze het voordeligst is (0.65 cent per 500 gram magere kwark). Daarnaast bevat het 8.8 gram eiwitten per 100 gram en 4.4 gram koolydraten (suiker) per 100 gram.
Al hoewel ik geen informatie heb over de kwaliteit, zal die wel iets minder zijn dan die van duurdere merken.
Comment
-
Originally posted by toevallig View Postfranse mager kwark daar doorheen 2 banaan vat honing 2 scheppen whey proteine 2 scheppen eiwitten, mwah goed weg te krijgenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Ik heb die groen met wit van de c1000, die is niet zo dik. Smorgens met een beetje limonadesiroop met rozijnen voor wat suikers om 'de motor te starten' en savonds met wat limonadesiroop en noten. Dan is het wel lekker hoorDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment