kwark,,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sf01 klopt had laatst per ongeluk volle kwark gekocht met 1 schep whey erdoor is echt super lekker maar kan je dat ook in de cut eten volle kwark ?
    Een dag niet getraind...

Comment

magere kwark is lekker, vooral die van melkan

doe er een banaan doorheen, of noten, of alleen zoetstof

het wordt sowieso een stuk romiger nadat je het geroerd hebt

Comment

Originally posted by frankey View Post
        sf01 klopt had laatst per ongeluk volle kwark gekocht met 1 schep whey erdoor is echt super lekker maar kan je dat ook in de cut eten volle kwark ?
        als je uitkomt met je vetten kan dat prima

sterker nog, veel mensen eten voor het slapen gaan kwark met iets nootjes. de nootjes (vetten) zorgen ervoor dat de eiwitten langzamer opgenomen worden. Als je volle kwark zou nemen voor het slapen gaan heb je dan dus al 2 vliegen in 1 klap. en het is onbewerkt dus dat is in principe ook iets beter.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Maakt mij niet uit welke magere naturel kwark ik eet geen van allen, gatver....als ik al kwark eet dan is het met een smaakje vanille oid(lekker met teveel suiker.....dus ook not.).

*even streng doen*
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Kwark het toetje van de dag!

Kwark + Pinda's + theelepel siroop = Sunday ijsje!
            Kwark + Schepje whey = Suikerspin!
            Kwark + Ananas = Frestini ijsje

Kom op jongen; "Hapje voor Omaaah!"
            Ssssmoking

Comment

Magere franse kwark C1000 Niet te dik, niet te zuur.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                Gewoon grote lepel nemen en in je mond duwen.
                Lekker hardcore proppen zalig gewoon, zit mijn broertje ook altijd schaapachtig te kijken als ik 's avonds voor tv weer is aan mijn bakje begin

Comment

Niet zeuren man. Gewoon bikken.
                  Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Ik persoonlijk vind magere kwark van de c1000 best lekker!

Comment

ik deed het met magere vruchtenyoghurt maar doe er nu een beetje limonade erbij niet echt heel lekker maar eetbaar

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

*even streng doen*
                        yeah momma spank me!

Maarrehhh nope, ik eet nooit kwark (daarom blijf ik ook altijd een klein mager mannetje....) Heb het een paar dagen gedaan en nee hoor, hoeft voor mij niet, vond het niets toevoegen, behalve extra vet, bij mij dan.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          (daarom blijf ik ook altijd een klein mager mannetje....) .
                          En dáárom zeg ik altijd "eet meer kwark!!".
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            En dáárom zeg ik altijd "eet meer kwark!!".
                            Ach weet je, ze roepen hier en daar van alles, "je MOET dit" en "je MOET dat"
                            Ik was ooit op mijn top (zo goed als naturel) en zonder poespas(maar ja er was nog geen internet) 130 kilo en nu op dit moment zo'n 115 kilo en bf verdwijnt, de blokken van de buik zijn nu te zien.
                            Als je alles zou moeten geloven en opvolgen dan had ik destijds 160kilo moeten of kunnen wegen op 10% en nu 140 op 10%.

Ik ga goed op wat ik doe, dus veranderen hoeft voor mij niet zo. Heb nu al een paar keer uitgeprobeerd wat anderen zeggen en het bevalt me niks, komt geen gram spiermassa bij, maar wel vet. Dus voor mij geen dextro, geen kwark en geen grote ladingen KH voor het slapen gaan na de training.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik eet de laatste dagen me kwark met een klein beetje chocomel erin. Dat geeft het echt een lekkere smaak en maakt het iets minder vol. Echt een aanrader
                              Failure is your friend

Comment

Originally posted by nofearnl View Post
                                oke even een vraagje, hoe krijgen jullie dit gore zure spul weg ik zit er al cruslie er door heen te gooien maar het blijft erg zuur, en het is best dik zeg maar... me ma zegt dat ik niet moet zeiken maarja het lukt met dus echt niet.

ik hoor het wel groetjes jeff!
                                Bij jouw naam zou je iemand verwachten die Hardcore is, maar in de verre verste kom je er niet eens in de buurt, misschien je naam maar veranderen in zielepietje12??

Eet de kwark, niet zeuren, het gaat om de eiwitten en niet de smaak, pak anders wat tonijn of 6 gebakken/gekookte eieren ipv.
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X