Teveel vlees

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het enige nadeel van teveel vlees is dat je minder energie haalt uit vetten en koolydraten waardoor je vaak minder goed kunt trainen en je loom voelt.

tenminste dat heb ik wanneer ik weer eens een dag met ontiegelijk veel eiwitten(zo'n 6x eigen lichaamsgewicht) achter de rug heb.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Eskimo's eten toch bijna alleen vlees en vis?
      En mensen uit India bijna niet? Tijd voor een vergelijking tussen die 2.
      Precies, alleen is het moeilijk te peilen hoeveel ze eten per dag.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        tenminste dat heb ik wanneer ik weer eens een dag met ontiegelijk veel eiwitten(zo'n 6x eigen lichaamsgewicht) achter de rug heb.
        waarom zou je 6g eiwitten per kg lichaamsgewicht nemen?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          het enige nadeel van teveel vlees is dat je minder energie haalt uit vetten en koolydraten waardoor je vaak minder goed kunt trainen en je loom voelt.

waarom zoveel?

Comment

Originally posted by tha man View Post
            waarom zou je 6g eiwitten per kg lichaamsgewicht nemen?

Omdat zijn chick aan de test. Zit waardoor hij al zijn eiwitjes verliest
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Jezus wat word er hier een enorme hoeveelheid vlees naar binnen gebunkert. Ik mag blij zijn als ik aan de 500gram kom meestal zal het rond de 400gram liggen, Maar met een liter magere kwark en mijn whey komt het kwa eiwitten wel goed lijkt mij =D

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X