Teveel vlees

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@melvinafca
    ja ik eet min of meer volgens een schema..
    Dankzij Gleke ;p
    While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

En ja ik denk dat in theorie alles wel slecht is alsje "teveel" neemt. maar als je in praktijk merkt dat je lichaam het aankan is dat zeker niet raar denkik.
      En bij teveel eiwitten gewoon teveel water drinken zeker?

Comment

Originally posted by Marv View Post
        Eerste half jaar een 0,75 KG per dag, 2e half jaar tot nu 1,2 / 1,4 KG.

Is toch niet raar?
        Ik neem als behoefte 4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.
        En dan neem ik nog een shake en 1 a 2 liter melk per dag om aan de 400 te komen.

Moet wel zeggen dat ik een hele snelle stofwisseling heb.
        En dus 1,93 @ 98KG ben.
        4 gram holy shit, stink je niet verschrikkelijk naar amoniak tijdens je training? xD

Comment

Originally posted by tha man View Post
          4 gram holy shit, stink je niet verschrikkelijk naar amoniak tijdens je training? xD
          Ik stink nooit.
          Verklaar u nader?
          Ssssmoking

Comment

alles waar te voor staat... behalve tequila
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

te veel vlees is pas als je meer eiwitten binnen krijgt dan het lichaam kan verwerken. en dat de giftige waarde te hoog is. Dat betekend 500gr eiwitten elke dag voor lange tijd terwijl jij 100kg of minder weegt...of dat je 5-6gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht eet.

Comment

Eskimo's eten toch bijna alleen vlees en vis?
                En mensen uit India bijna niet? Tijd voor een vergelijking tussen die 2.

Comment

Ik stink nooit.
                  Verklaar u nader?
                  Daar ga je pas na ruiken wanneer jij je koolhydraten en vetten op hebt gebrand. Dan ga je over op eiwittenverbranding.

Comment

Dan zullen eskimo's zeker stinken!
                    Ssssmoking

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      te veel vlees is pas als je meer eiwitten binnen krijgt dan het lichaam kan verwerken. en dat de giftige waarde te hoog is. Dat betekend 500gr eiwitten elke dag voor lange tijd terwijl jij 100kg of minder weegt...of dat je 5-6gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht eet.
                      Hoe weet je of je lichaam dit niet meer kan verwerken? En zit ik op de rand met mijn 98KG, 400Gr eiwit?
                      Ssssmoking

Comment

Ik dacht dat alsj je echt teveel eiwitten binnen krijgt dit te zwaar wordt voor je nieren. Maar zolang je genoeg water binnen krijgt zou dit tog geen enkel probleem mogen zijn? Het enige wat je dan krijgt is kostelijke pis.

Comment

water drinken belast ook de nieren. dus is ook niet echt geweldig qua oplossing. het enige wat water doet is afvalstoffen lozen en meer niet. nierstenen en shit...altijd leuk.

Comment

Hoe weet je of je lichaam dit niet meer kan verwerken? En zit ik op de rand met mijn 98KG, 400Gr eiwit?
                            Laatst gelezen dat Kai Green periodes heeft op 11gram per kilo bw (en dan eet ie nog eens bergen varkensvlees ook).
                            Er staat nergens beschreven wat teveel is en wanneer het gevaarlijk zou zijn, alles is puur speculatief.
                            4gram per kilo bw is vrij gangbaar. Ik zie ook geen reden om niet meer te nemen, tot zelfs 6 gram of 8 gram per kilo bw.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                              Daar ga je pas na ruiken wanneer jij je koolhydraten en vetten op hebt gebrand. Dan ga je over op eiwittenverbranding.
                              daar doelde ik op inderdaad, bij eiwitverbranding gaat je zweet naar amoniak ruiken, dat komt vrij bij eiwitverbranding

Comment

oh.. dus eigelijk is er geen oplossing buiten gewoon niet "te" veel eiwitten eten?
                                enja kai green zal ook wel wat meer verbuiken en ook een paar 100 kilo meer wegen dan mij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X