Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je logisch nadenkt dan weet je dat je tijdens je slaap het minst kcal verbrand. Het antwoord is dus ja, hoe langer jij slaapt hoe minder groot je kcal behoefte over de dag is.
De laatste tijd let ik wat minder op de nutteloze details
maar dit vroeg ik me gewoon even zomaar af.
Gaat er niet om hoe lang je wakker bent, dat verschil bij rust vs slaap is minimaal. Je kan je dan beter afvragen hoe actief je bent, actief zijn kost energie, wakker zijn en tv kijken op de bank hangend, kost geen noemenswaardige hoeveelheid cal extra.
Maar meestal bij mensen die te lang wakker blijven en daardoor ook te weinig slaap hebben gaat de stofwisseling anders werken, je gaat wat meer vet aanzetten en vasthouden. dusssss. Ga maar niet extra veel eten als je een uurtje langer wakker bent.
Ik heb pas geleden een onderzoek gelezen waarin stond dat hoe langer je wakker blijft hoe meer je verbruikt in de tijd dat je wakker bent, maar dat je hierdoor tijdens je slaap minder zou verbranden en het dus weer redelijk rechtgetrokken zou worden.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Ik heb pas geleden een onderzoek gelezen waarin stond dat hoe langer je wakker blijft hoe meer je verbruikt in de tijd dat je wakker bent, maar dat je hierdoor tijdens je slaap minder zou verbranden en het dus weer redelijk rechtgetrokken zou worden.
is toch logisch dat je als je 15 uur wakker bent en bijvoorbeeld alleen maar op een stoel zit tv te kijken, dat je dan minder verbruikt dat als je precies datzelfde 16 uur volhoudt? en daardoor slaap je ook een uur minder dus in totale slaap verbrand je ook minder omdat je minder lang slaapt..
maar marnop heeft gelijk, het verschil (in verbranding van kcal) is minimaal tussen rusten (tv kijken whatsoever, inactief zijn dus) en slapen. dus of je nou een uur langer tv blijft kijken op de bank of een uur eerder gaat slapen maakt qua verbrande calorieen bijna niets uit.
het is natuurlijk beter om dat te kiezen voor het uur langer slapen omdat je in je slaap beter hersteld.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment